Recenze (138)
Muž na Měsíci (1999)
Těžké hodnotit po jednom shlédnutí, lehké hodnotit po druhém či třetím.
Yes Man (2008)
Yes... přsně podle mého gusta aneb Carrey zpátky na scéně.
Muž bez stínu (2000)
Vizuální efekty výborné to ano, ale pro mě spíš větší zklamání, než úžasná podívaná. 55%
2001: Vesmírná prda (2000)
A to je konec Leslieho ve filmech.
Šťastný a veselý Madagaskar (2009) (TV film)
Tak tohle nebyla zrovna trefa do černýho...
Lemra líná (2006)
Lemra je ten, co ten film natočil. Blbost o ničem a nikým.
Vřískot 3 (2000)
Už ne, už toho bylo dost. Originalita se skoro vytratila už ve dvojce. Tady už po ní nezbylo nic...40%
Vřískot (1996)
Chlápek s maskou a nožem, který kudlou plení teenegery... proč ne? Navíc slušně obsazený film.
Lenssen & spol. (2003) (seriál)
nesnáším to, ani do televize bych to nedával, ani nikam...
Sluha dvou pánů (2000) (divadelní záznam)
Bravůrní... a to jsem to neviděl v divadle :(