Recenze (138)
Kassandra (1993) (seriál)
Stačí se podívat na první a poslední díl. Nechápu tyhle "seriály".
Ztraceni (2004) (seriál)
Nápad přímo geniální. Skupinka lidí, která ztroskotala na ostrově a bojuje o holý život. Kdybych mohl ohodnotit první a druhou řadu, tak bych dal 100% 5 hvězdiček, ale po té přišla třetí, čtvrtá, pátá a seriál se mi znechutil. Stále dokola samé tajemství a nové postavy. Pro mě je to spíš takový průměr.
Hale and Pace (1988) (seriál)
Nemám slov. V každým díle překvapují víc a víc. Nejlepší šachová partie, kterou jsem viděl. :D
Na samotě u lesa (1976)
Česká klasika, na kterou se můžu dívat pořád dokola a nikdy mě neomrzí.
Max Payne (2008)
Jelikož jsem hrál Max Payna 1 i 2, připadal mi tenhle film spíš jako Constanite-pokračování. Jednu hvězdičku za vizuální efekty a snahu odradit diváka chodit do kin na filmy.
Disaster Movie (2008)
Tímhle filmem se jenom dokazuje, že i americká stupidita, laciní herci a a hlavně scénář, se můžou dostat zrovna k nám do kin....1% tak...
Kameňák 2 (2004)
Jednu hvězdičku za vtipy, které jsem ještě neslyšel, ale přesto se dali předvídat.
Plump Fiction (1997)
Ani nechápu jak může někdo natočit ubohý a trapný film, na který se nedá dívat ani pár minut. Kdyby se někomu dostal tenhle film do ruky, tak s ním rovnou do koše.
Jak ukrást Dagmaru (2001)
Občas se za některé české filmy stydím, tohle je toho důkazem.
Matrix (1999)
Matrix. Tenhle film jsem snad viděl nezpočetněkrát a pořád mě baví. Výborný děj, střih, efekty a hlavně herci. Ani si nedovedu představit, kdyby Nea nebo Morpheuse hrál někdo jiný, což jsem se dozvěděl později v zajímavostech. Pro mě nejlepší sci-fi, co kdy bylo natočeno.