Recenze (1 406)
Sanitka 2 (2013) (seriál)
Jedna hvězdička za závěrečnou píseň, která dá vzpomenout na starou dobrou sanitku. Tohle je totiž jedna velká parodie, která mnohým hercům dost ublížila. V celku neprofesionální dílo o profesionálech.
Veliká stavba (1993) (TV film)
Málo krimi, trochu více psycho.
Vánoční duch (2010) (TV film)
A já myslel, že je to v Německém střihu, to by lecos vysvětlovalo :o)
Two Weeks in Hell (2009) (TV film)
Trpěl jsem s nimi, trpěl jsem celou dobu ...
Spy Kids 2: Ostrov ztracených snů (2002)
Chybí sranda, jako je, ale taková hele ... a pak má přijít smích. Trikově obstojné, herecky to taky jde, ale ten zásadní tahoun sranda, silně pokulhává ...
Odsouzen k smrti (2007)
Akční krimi, u které se dá usnout ...
Runway party (1996) (pořad)
Mám ten video kousek doma v originále na VHS, díky Majklovi za ty dary. Je to nesmrtelná věc :o)
Nespoutaný Django (2012)
Příběh se vším všudy. Tarantino ve své celé parádě. Dostali jsme vše, co jen si od Tarantina můžeme přát. Napětí, příběh, litry krve, kopec srandy, drsnotu, černotu, perfektní záběr a i tu malou hvězdnou hereckou chvilku samotného velkého mistra :o) Sakra, jak jen to ten člověk dělá :o)
Zbohatlíci (2011)
Francie? Nepochopím, kdo se tam dopustil takové hovadiny ...
Jantarová komnata (2012) (TV film)
I fantasmagorický film z archeo prostředí, by měl mít nějakou tu hlavu a nějakou tu patu ...