Recenze (1 406)
Velké ticho (1968)
V celku průměrný western, až na ten konec, ten mě dostal ...
Upír z Feratu (1981)
Na školní léta to byl bomba film, bodejť by ne, když jde o fáro co vás vysaje do poslední kapky :o)
Horem pádem (2004)
V celku vtipný a trefný pohled na všední dny našich domácností ... :o)
Spiklenci slasti (1996)
Frkání kuliček, masáže válečkem, nějaký kapři v lavoru ... a nějak si to moc už nepamatuju ...
Pan Tau - Poplach v oblacích (1977) (epizoda)
Tadam tadamtáámtad ... a pán má místenku na křídlo, tak prosím ....
Kmotr II (1974)
Vynikající Robert De Niro ...
Ozvěny mrtvých (1999)
Čekal jsem že bude ve sklepě a byla, jen mě fakt nenapadlo, že bude ve zdi ...
Šerifové (1998)
Ne, Tommy Lee, by si nikdy k sobě nevzal partičku přitroublejch šerifů ...
Škola princů (2010) (TV film)
Já jsem s touto pohádkou za dobře ...
Možná přijde i kouzelník (1982) (pořad)
Teď si už ani nepamatuji, jestli ten kouzelník dorazil ...