Recenze (1 406)
Malá Velká Británie v USA (2008) (seriál)
I když nejsem kuřbuřt, tak s těmito dvěma týpky v celku sympatizuji :o)
Profesionálové (1966)
Jen si lámu hlavu s tím pasáčkem koz, byl zrádce nebo nebyl zrádce?
Horem pádem (2004)
V celku vtipný a trefný pohled na všední dny našich domácností ... :o)
Ozvěny mrtvých (1999)
Čekal jsem že bude ve sklepě a byla, jen mě fakt nenapadlo, že bude ve zdi ...
Akumulátor 1 (1994)
Po shlédnutí Akumulátora 1, bych si klidně dal i dvojku :o)
Bakaláři (1972) (seriál)
Bakaláři, Menšík, humorné příběhy, hezky se na to vzpomíná ...
Kulový blesk (1978)
Je to je hezká půdička, tady by se věšelo .... :o)
Na kolejích čeká vrah (1970)
Stará dobrá česká detektivka z dob, kdy to ještě šlo hladce ...
Kinobox (1993) (pořad)
Holý s Kohoutem byla pro tento pořad dvojka k pohledání ...
Paskvil (1997) (pořad)
Pořad pro lidi o nevšední kultuře, tohle u nás nemohlo projít a taky neprošlo, škoda ...