Recenze (3 906)
Zabijáci ze střední (2005) (TV film)
Tak tohle DeCoteau celkem posral, filmy od něj mi zas tak nevaděj(když zrovna netočí gay filmy), třeba takový Leeches byla zábava. Ale tohle se mu nepovedlo, i kdyby to byl amatérský film měl by snad ty nejhorší možné vraždy, vždyt byly tak špatné že mi naběhl úsměv. Herci byly topornější než kdykoliv předtím a prostě celý film vypadá ještě hůř než cokoliv co by DeCoteau natočil. A ten příběh, panebože nějaké zlo uvnitř prstenu? No blbost. Slabota, kravina, totální lobotomie.
Posedlost (2000) (TV film)
Ale jo, mě se to líbilo. Je pravda že filmům o exorcismu se snažím vyhýbat, moc mě nebaví. Ale tohle i ušlo. Pár scén bylo natočených pěkně, Dalton je sympaťák. Posedlé dítě je strašně špatný. Atmosféra občas ujde. No já se oproti ostatní bavil. Ale znova do toho už asi nepůjdu.
Pitevna (2006)
Sakra tak teda nic moc, čekal jsem z nějakého důvodu strašidelnou pecku, kde se bubu bát jen pohnout, ale režisér jehož jméno nebudu ani zkoušet napsat, film udělal šíleně sterilní, a nezáživný. Atmosféra těhlech hororů je ten tam a člověk na film dívá jen proto aby věděl jak to dopadne. No a dopadne to celkem špatně, konec je strašně předvídatelnej. No snad příště.
Karate tiger 1: Neustupuj, nevzdávej se (1986)
Takže asi takhle, na filmu jsem nevyrůstal, ani jsem ho neznal, poté co jsem ho ale shlédl mám chuť na další díly, ale raději je vynechám. Bojím se že mi zhnusí jedničku. Jednička je taková zábavná blbina se skvělýma bojovýma scénama. Je to typické béčko takže žádní herci, špatný scénář, ale zábava maximální. A Van Damme byl naprosto dokonalej.
Ray (2004)
Zklamání, viděl jsem dva filmy o černých velikánů v jeden den Ray a Ali, a Ali byl lepší, tohle mi přišlo takové jiné, hudba RAye mi nic neříká, takže jsem to ani moc neprožíval, celkem nudnější biografie. Ale Foxx hraje jak o život to jo.
Narozen 4. července (1989)
Další Oliverův pokus ztvárnit Vietnam trochu jinak, sice je rpavda že kvalit Čety to nedosahuje ale i tak se jedná o velký film. Cruise zahrál svojí postavu dokonale, ale i tak bych tam chtěl vidět zvažovaného Sheena, role ostatních herců(a že se tu pár známých tváří objeví) jsou dobré a zaharné zrovna tak. Fenomenální řeč Cruise je dechberoucí. A film má spád, ale pár scén mi prostě přišlo zbytečně natahované, a zdlouhavé. Ale akční scény jsou naprosto famozní.
Neviditelné děti (2005)
Povídkový film který má bohužel dost slabých chvil. Nejelepší je rozhodně Scottovic dílo a dílo Spikea Leeho. Ostatní padaly do průměru a jednoho podprůměru. No a co se musí pochválit? To jsou jednoznačně herci, kteří nehrají ale žijí. Dále je jedno velký plus hudba která dokonale sedí do kompozice povídek.
Medvídek (2007)
Což o to že Macháček je fakt jeden z nejlepších současných Českých komiků dnešní doby. Což o to že i příběh je takovej milej. Celej film je totiž strašně špatně natočenej. MAcháček už dokázal že není jen dobrej komik ale i herec(viz. Vratné lahve), i tady podává svůj standartní výkon, ale celej film je celkem nevtipnej, a takovej uzívanej. Bohužel Hřebejk podruhé šlápl vedle.
Můj ztracený syn (2005)
Za jeden den jsem viděl dva filmy od Lebedeva, a každej je úplně jiný. LEbedev nemá vyhraněný žánr. A to je dobře dalšího Vlkodava bych asi nedal, za to tohle bylo o něco lepší. Ale i tak žádný zázrak se nekoná. Film je klišé ale způsob jak je to natočený je výborný. Nicméně je tu i dalších malých plus hudba, kamera. Ale i tak dost mínusů herci. Takový vlažný průměr, film na který rychle zapomenu.
Obsluhoval jsem anglického krále (2006)
No pane Menzele nic moc. OJAK je šíleně utahanej film. Po stránce filmařské není rozhodně špatnej. Na film se i dobře kouká, všechno je krásně barevný, dialogy jsou výborné ale prostě se film až moc táhne. Naneštěstí film má výtečné herce, ale jak jsem řekl utahané a některé scény jsou opravdu přehnané.