Recenze (515)
Kód Navajo (2002)
Jednoduse parada, necekal jsem ze me Kod Navajo tak dostane - vyborne zvladnute bojove sceny (jak jinak u Johna Woo), taktez vyborne herecke vykony. Joe Enderse je kurva dobrej marinak, a Windtalkers je kurva dobrej film :-) 8/10.
Buď v klidu (2005)
No ono Be cool zas tak dobre neni, dal bych spis 3*. Jednu hvezdicku navrch pridavam za Rocka a jeho tepleho bodyguarda, protoze ten me fakt dostal :-D
Zachraňte Willyho! (1993)
..ovsem jen z nostalgie z detstvi, kdybych to videl poprve dneska tak nevim nevim...
Hele vole, kde mám káru? (2000)
Kdo od toho nic neceka, ten se pobavi. Je to proste uletarna, nic vic.
Dvanáct do tuctu (2003)
Docela slaboucka rodinna komedie...
Já, mé druhé já a Irena (2000)
Ja nemuzu jinak, ale zase jdu proti vetsine. Asi jsem divny, ale zrovna tenhle styl humoru mi fakt sedl. Naprosto odzrojujici hlasky, Jim Carrey a jeho rozdvojena osobnost, a kurva ti jeho tri synackove... vzdyt to nemelo chybu :-) Kdo chce, najde v tom filmu zalibeni.
13 duchů (2001)
Docela napadite, duchove jsou ztvarneni fakt pekne (no vlastne odpudive, nechtel bych je potkat...)
Přepadení 13. okrsku (2005)
Prekvapive dost slusnej film, 70%
Slepičí úlet (2000)
Pekne vymazleny a hravy film, hehe :-)
Tajemný let (2005)
Jednim slovem brilantni. Nevim co se zde komu nelibilo na scenari, a uprime moc neverim nekterym chvastalum, co zde pisou jak jim vse nebylo jasne hned od zacatku a praveho unosce odhalili o pul hodiny driv nez vsichni ostatni... kdyz jste tak genialni, bezte k policii, nebo zalozte soukromou detektivni kancelar ;-)