Recenze (4 971)
Co se vlastně stalo s Baby Jane? (1962)
Herecké výkony obou hlavních představitelek teda byly excelentní, to se vážně jen tak nevidí. Obsahově mě ale tahle kombinace Sunset Blvd., Psycha a Misery nechce zemřít vůbec nebavila. Obecně mě filmy o rozpadu osobnosti kdovíjak nezajímají a tenhle byl dějově dost bídný. 35%
Poslední závod (2022)
Na české poměry nadstandardní film, který popisuje nejenom zajímavou dobu a místo, ale především příběh pár obyčejných lidí, ze kterých byl jeden posedlý vítězstvím. Sice nemám rád zimu, hory ani běžky, ale tahle kombinace mi ve filmu sedla. 80%
Země dinosaurů (1988)
Očividná inspirace pro Dobu ledovou a Dinosaura, přičemž kvalitativně je to srovnatelné s druhým jmenovaným. Bylo to takové infantilní, předvídatelné a i přes extra krátkou stopáž místy nudné, takže poměrně zklamání a dohromady slabý průměr. 55%
Samaritán (2022)
Pohodové béčko se všemi klady i zápory, které se od toho dají čekat. Tedy to rozhodně není žádný festival scenáristické ani režijní ani jakékoli jiné kvality, zato člověk dostane jednoduchý nenudící příběh s bezvadným Stallonem. 65%
Transport z ráje (1962)
Paradoxně v tom bylo minimum napětí a atmosféry, což je ve filmu s takovým tématem vážně zvláštní, nicméně i tak je to velmi zajímavý příběh z místa a doby, kde by nikdo z nás být nechtěl. Navíc se mi moc líbilo vyloženě hvězdné obsazení herců. 80%
Roztomilý člověk (1941)
Identičtí herci, identické kulisy, identický děj... jako v dalších deseti takových starých filmech a zábavy je v nich tak na dvě hodiny děje. Klasika možná, ale podle mě to už dnešnímu člověku nemá co dát, případně tedy jenom mně. 35%
West Side Story (2021)
Už předloha mě neuchvátila a i když je tahle verze perfektně natočená, se skvělými reáliemi, herci..., tak obsahově je to stejné nic jako původní film a hlavně - proč tohle vlastně vzniklo? Takže tak nějak jenom z úcty ke Spielbergovi ještě dvě hvězdičky, jinak je to šrot. 30%
KIMI (2022)
Do půlky fajn, pak to pomalu přestalo dávat smysl a i když vyvražďovací finále celkem stálo zato, komplexní dojem je s bídou průměrný. Přitom takový námět měl určitě větší potenciál, než jaká byla výsledná realizace. Soderbergh po dlouhé době nic moc. 50%
Křižník Potěmkin (1925)
Nuda k posrání #132. Viz Osvícení. 15%
Film roku (2021)
Co se ze začátku zdálo jako bezvadný nápad s náběhem na špičkové fóry, se s přibývajícím časem ukazovalo jako čím dál větší nuda o ničem, která se nesmyslně točila v kruzích. Chápu, pokud se to někomu líbí, ale mě to ke konci už vyloženě sralo. 30%