Recenze (249)
Nymfomanka, část II. (2013)
Jako celek považuju další dílo LvT za mimořádné a naprosto nekompromisní. Každá vteřina má svůj smysl... Je to obrovsky trierovské, kontroverzní, chytré, šokující, geniálně napsané, výborně zahrané a k tomu naprosto skvělá atmosféra, která drží diváka 4 hodiny v napětí a v očekávání ! Tohle se neděje často ! Uznávám, je to můj oblíbenec, ale co... Mám od něj rád všechno - takže 95 %
Nymfomanka, část I. (2013)
Trier je jeden z mých nej režisérů, někdy i ten nejlepší :-) pro mě opět famózní zážitek ! S jistotou vím, že určitě část II. bude ještě lepší... Nemá cenu vypisovat, to co tady bylo už všude popsáno... já bych to shrnul asi jako nejvtipnější a nejmilejší Trier, ale pořád sakra vostrej... zásadní je pochopit podstatu filmu a zjistíte, že vůbec nejde o to, kolik je tam explicitních scén a že je úplně jedno, že to není porno :-) já jsem za to rád, pro mě to je uměleckej kousek... nemám co vytknout 95 %
Podfukáři (2013)
Kdo má rád Dokonalý trik http://www.csfd.cz/film/223160-dokonaly-trik/ a kdo má rád cokoliv co zavání iluzí a magií a do toho ještě filmy, který šlapou celý dvě hodiny, kde každá minuta je naprosto přesně propracovaná, chytrej scénář, tak ten ať okamžitě vyrazí do kina na tuhle pecku. Doma bych si to nepouštěl... Ten největší efekt filmu člověk dostane opravdu na velkém plátně. Ano, taky jsem na začátku viděl sedmičku jako celý kino :-) možná i film roku ! 90%
Terapie láskou (2012)
Velmi přijemnej film na nedělní odpoledne. Na lásku nebeskou to nemá, ale Cooper, Lawrence i De Niro hrajou fantasticky... po dlouhý době film, který náš žebříček hodnot může posunout zase o kousek dál... 80%
The Divide (2011)
hodně hustá záležitost, výborný... 85%
Mama (2013)
Není to úpně špatný, ale na španělskej horor je to průměr. Natočený je to skvěle, ale ten děj podle mě dost pokulhává. Kdyby to byla americká produkce, tak bych asi trochu jásal, ale znám kvantum lepších španělskejch hororů jako třeba http://www.csfd.cz/film/306043-cara-oculta-la/ nebo http://www.csfd.cz/film/282302-ojos-de-julia-los/ nebo http://www.csfd.cz/film/264747-pohrben-zaziva/ ... takže celkově tak 60%
Liberace! (2013) (TV film)
Trochu jsem se bál co z tohohle brutálního mixu vypadne a nakonec jsem se výborně bavil. Fakt sranda... Trochu jsem se bál, že to bude megateplý (Zkrocená hora mě moc nebavila), ale nakonec v pohodě. Douglas je tam fakt hustej :-) 80%
Dluh (2010)
Hodně dobrý... Šlape to celou dobu a atmosféra je úžasná. Kamera parádní a herci taky bezchybní... 80%
Šest výstřelů (2012)
Tak jsem si naivně myslel, že to bude stejně dobrý jako JCVD http://www.csfd.cz/film/236005-jcvd/ , ale bohužel je to slabota. Dvám dvě hvězdy za snahu, pár světlejch momentů tam je, ale s kvalitou to nemá nic společnýho... béčko jak vyšitý... 35%
Jeníček a Mařenka: Lovci čarodějnic (2013)
Ano, taky mě nejvíc pobavil diabetický Jeníček :-) nicméně celkově fakt neskutečně vtipná jízda plná akce, krve, skvělých hlášek... dávám 3 hvězdy za originalitu a jednu za totální úlet, který hned tak někde jinde neuvidíte... 75%