Recenze (353)
Rick a Morty - Rickdependence Spray (2021) (epizoda)
Ugh, další špatná epizoda poskládaná z random děje a dialogů bez prvku překvapení.
Rick a Morty - A Rickconvenient Mort (2021) (epizoda)
Wtf, co to bylo? Úchylnosti v této epizodě nahradily humor.
Terminátor: Temný osud (2019)
Takový hezký socialistický realismus. Triky obstojné, ale politické zadání se snaží plnit na 110%.
Pokémon: Detektiv Pikachu (2019)
Pokémony jsem nikdy nechápal a ani tento film na tom nic nezměnil.
Dobré místo - Chidi a Nůž času (2019) (epizoda)
WTF? Děj je v tomhle díle šíleně zkratkovitý, postavy se chovají naprosto jinak než obvykle, velmi špatný timing humoru, minimum inteligentních vtipů, výsledkem je asi nejhorší díl celého seriálu zrovna v momentě, kdy to mělo nejvíc gradovat.
Úžasňákovi 2 (2018)
Když uhodnete pointu filmu dřív, než přijde první dobrý vtípek, nebo vůbec cokoli originálního, tak je něco špatně.
Star Trek: Discovery - Časová smyčka (2017) (epizoda)
Schruted Star Trek.
Čarodějnice (2015)
Velké zklamání po velkém hajpu. Příběh tu téměř žádný není, hororové scény nechápou hororový jazyk, chování postav nedává žádný smysl. Celý film velmi utrpěl tím, že režisér nevěděl, jestli chce být dobově autentický (viz tvrzení o použitých větách z dobových přepisů) a točit dokument nebo horor s prvky nadpřirozena.
Lucifer (2016) (seriál)
Od takových jmen jako Len Wiseman či Neil Gaiman bych čekal mnohem víc než obyčejný crossover Californication a Kriminálky Miami.
Daredevil (2015) (seriál)
Hodnocení po pilotu. Po dlouhé době horký kandidát na nejpřeceňovanější seriál všech dob.