Recenze (4 859)
Rychlá rota (2022)
Slabšie štyri hviezdy, pocitovo na tri max, ale kvôli extrémnemu počtu cameí a rôznych easter eggov, zvyšujem na štyri. Osemročná dcérka sa bavila, ja trošku menej, ale určite čas neľutujem a kvôli tým easter eggom to stojí za pozretie. Len by som dal viac priestoru celej pôvodnej zostave a nielen jednej dvojici.
Rychlá rota (1989) (seriál)
Zopáknul som si to od svojich detských čias teraz s dcérkou a bola to nostalgia ako sviňa.
Brave New World (2020) (seriál)
Zaujímavý dystopický pohľad na budúcnosť s totálne nevyužitým potenciálom. Predlohu nepoznám, takže nezrovnávam, ale také Equilibrium bolo ďaleko lepšie, aj keď pracovalo s podobnou myšlienkou inak.
Lady and the Tramp (2019)
Krásne prepracovanie originálu s dôrazom na fakt dobové spracovanie, ale od maximálneho hodnotenia to oddiaľuje pokus o hyperkorektnosť či už rasovú, tak aj pohlavia. Počet žien a mužov či samcov a samičiek tu musel byť v rovnováhe. Rovnako rasovo to bolo podelené tak pol na pol od vedľajších postáv až po tie hlavné. Ja chápem, že doba pokročila a byť to nový originálny snímok, nepoviem ani ň, ale človek poznajúci originál to jednoducho vidí. Dcérke som to vysvetľoval, tak aby to nepochopila zle, pretože nie som rasista, ale aby vedela aká bola doba kedysi, čo bolo vymyslené a zmenené a ako je to teraz, pretože človek neznajúci minulosť nemá budúcnosť... Ale to som odbočil. Je to milé, hravé, pekné, dobrodružné, má to emócie, opäť film pre celú rodinu.
Lady a Tramp (1955)
Nádherná klasická animovaná "rozprávka" pre celú rodinu, tak ako to Disney kedysi vedel. Nestárnuca animácia, zaujímavý dobrodružný príbeh, psíkovia, ktorých majú rady aj deti aj dospelí, čo viac si priať? Trošku dlhšiu stopáž.
Samaritán (2022)
Slušný vizuál a prostredie zabité evidentne nízkym rozpočtom a hlavne minimom akcie. Jasné, Stallone je už dedko, ale buď sa na to nemal dať, alebo ak áno, tak poriadne. Finále malo byť len polčasom a film mal toho jednoducho ponúknuť viac, pretože tá myšlienka bola fajn.
DMZ (2022) (seriál)
Dve hviezdy s maximálne privretými očami. Príbeh o hovne, postavy o hovne, CGI zvierat v prvej časti, totálne o hovne. Hviezda za obsadenie a hviezda za to, že to malo len štyri časti a nemusel som trpieť dlhšie.
Cosmoball (2019)
Celkom slušný ruský pokus a detskejšiu ale viac sci-fi verziu Hunger Games? Neviem, k čomu inému to prirovnať, lebo to bola miešanina z xy žánrov a žiadny super, len priemer, ale na počudovanie, dalo sa to zniesť. Ruské sci-fi mám rád a toto je síce z ich druhého kvalitatívneho konca, ale napriek tomu to na sledovanie s osemročnou dcérkou bolo celkom fajn. Niektoré CGI slabučké, iné perfektné. Ruské mená samozrejme ako päsť na oko, ale tak to sa u nich dá čakať.
Denní směna (2022)
Pocitovo na tri hviezdy, lebo všetko, čo tu je, sme už v podobnej variácii už niekde videli, vidieť, že je to fakt kopírka nápadov odvšadiaľ, čo to ale dvíha o hviezdu vyššie, tak za prvé, technické spracovanie opäť na úrovni, fakt vysokej úrovni, zaujímavé fighty a killy, s krvou sa nešetrí a brutalitky sú tu na dennom poriadku a za druhé, na to, že je to Netflix tvorba, tak je to po dlhej dlhočiznej dobe dielo, ktoré nemalo v sebe prvky LGBT, alebo som ich tam nevidel, čo je niečo na zasrané LGBT vedenie Netflixu doslova úžasné a nevídané.
Žhářka (2022)
Šedý nudný priemer, ktorý mal občas nádych niečoho podobného, ako boli pred nejakým časom Freaks, ale všetky prvky zostali nedotiahnuté, čo je škoda, lebo nevyzeralo to najhoršie.