Recenze (228)
Američtí bohové - Lemon Scented You (2017) (epizoda)
Mr. World, Technical Boy a Media mě začínají opravdu bavit.
Vetřelec: Covenant (2017)
Neříkám, že se mi semtam něco nelíbilo, ale kdyby měli helmy, tak se nic z toho nestane.
Američtí bohové - The Secret of Spoon (2017) (epizoda)
Úvodní scéna s Anansim byla fantastická.
Strážci Galaxie Vol. 2 (2017)
Je to doják, je to vtipný, je to plný hlášek a super postav. Opět jsem nebyla Marvelem zklamána a usmívala jsem se od začátku do konce. Asi to není perfektní film, ale já se perfektně bavila, takže nemám potřebu hledat drobné chyby.
Nicota (2016)
Nejvíc mi vadí název filmu, protože nikdy se tam žádný Void/Nicota neobjeví.
Howard Lovecraft & the Frozen Kingdom (2016)
Kvůli tomuto filmu doufám, že brzy sestoupí Azathoth a zlikviduje naši ubohou existenci.
Ztracený svět (1999) (seriál)
Nejlepší je, když si vzpomenu jak jsem ve 13 letech děsně "shippovala" Margaret a Roxtona.
Logan: Wolverine (2017)
Opravdu nejlepší X-men film.
Fantastická zvířata a kde je najít (2016)
Mělo to být jen o zvířatech. Vedlejší (nebo hlavní?) zápletka s týpkem, co se stane nekontrolovatelnou temnou magickou silou, páč to v sobě potlačuje byla nudná, utahaná a zbytečná, a zněla spíš jak něco z fanfikce náctiletý emo fanynky. Grindelwald vypadá hrozně a ani se nebudu rozepisovat o všech nesmyslech, které haprují se zavedenými pravidly tohoto světa.. Obrovské zklamání.
Ultra válečník (1990)
Viděno na Festivalu otrlého diváka 2017. Film je sice totální chujovina, ale díky perfektnímu simultánnímu překladu chcíplo celé kino smíchy, takže film odpad, dabing 5*.