Recenze (228)
Superman/Batman: Veřejní nepřátelé (2009)
Luthor jako záporák nikdy za nic nestál.
Nenávist 2 (2003)
Líbil se mi příběh s oběšením a se školačkou. Zbytek celkem nuda a za celou dobu jsem se nebála.
Červený trpaslík - Série 10 (2012) (série)
Zatím se opravdu bavím. Měla jsem trochu strach, že už to nebude ono, že to ztratí něco ze svého původního kouzla, ale naštěstí se nestalo. Pořád jsou to staří dobří kluci z Trpaslíka. Jen tak dál.
The Punisher: Dirty Laundry (2012)
Herec se na Punishera skvěle hodí.
Pekelná kuchyně (2005) (pořad)
Chvílema mi bylo Ramsaye líto.
Adamova jablka (2005)
Nevím no. Prostě jsem od filmu čekala úplně něco jiného a po zhlédnutí mám poněkud rozpačitý dojem, že ta myšlenka o dobru a zlu se mi v takovémhle podání vůbec nelíbí. Navíc mi všechny postavy byly krajně nesympatické. A taky chudák kocourek.
Pokoj (2003)
Ale zasmála jsem se neskutečně.
Chata v horách (2012)
Věčná škoda, že na konci to byla ruka a ne chapadla. Iä Cthulhu!
Temný rytíř povstal (2012)
99% nuda a zbytečné kecy. Vždyť už to není ani o Batmanovi.
Amazing Spider-Man (2012)
Přiznám se, že mám s tímhle film docela problém. Většinu času jsem se totiž v kině nudila, a to i přesto, že charaktery mi přišly mnohem lepší, zajímavější a hlavně sympatičtější než v původním filmovém Spidermanovi. Dokonce i akce vypadala lépe (až na trestuhodně nevyužité 3D, které tu opravdu mohlo být skvělé), jenže mi připadalo, že je jí nějak málo na úkor romance (která tu ovšem také byla lepší). Zkrátka nevím, téměř vše je v tomhle filmu povedené a přesto mě nudil.