Recenze (175)
Kameňák 2 (2004)
Několik vtipných vtipů a okamžiků... líbilo se mi to ! Nechápu nízké hodnocení !
Kameňák (2003)
Několik vtipných vtipů a okamžiků... líbilo se mi to ! Nechápu nízké hodnocení !
Zachraňte vojína Ryana (1998)
... režie : Steven Spielberg, a je to vidět ;-)
Letadélko Jimbo (1986) (seriál)
2* za to, že se to líbí mé sestře, které je jeden rok.
Vrány útočí (2006) (TV film)
Já jsem se na tento film kouknul, ikdyž jsem viděl toto hodnocení... Co na to říkám ? Toto : Dal bych tomu i dvě hvězdy, ale za to, že se opičili po Alfredovi H. ,davam odpad!
Autosalon (2005) (pořad)
Lehký odvárek TOM GEARU, ale pořád je to dobrý sportovní pořad na který se i já čas od času podívám. Po malém rozmyšlení dávám nakonec 3hvězdy a mé hodnocení v procentech je 50%.
Malý Nicky - Satan Junior (2000)
Skvělá komedie na nudný večer !!! Opravdu ho oživý !!! 5* !!!
Ptáci (1963)
Tývole, teď se divim, že sem to neohodnotil dřív, třeba před pěti měsícema. Tento film jsem viděl totiý opravdu dávno a opravdu se mi moc líbil. Od té doby jsem se začal koukat na filmy od Hitchcocka a tenhle spolu se psychem se mi líbily opravdu nejvíce !
Děti na zakázku (1938)
na 30. léta opravdu nadprůměr, nyní již jen průměr.
Pirátova rodinka (1999) (seriál)
Pirátova rodinka = odpad!