Recenze (175)
Kus dřeva ze stromu (2008) (seriál)
Skvělý dokument... 5*
Nekonečný příběh 3 (1994)
NŮDÁÁÁÁÁÁÁ
Panic je nanic (2006)
Všichni dobře víme že panic je na nic, ale tadyto je také na nic...
Piraňa (1978)
Naprosto hororový průměr...
Piraňa II: Létající zabijáci (1982)
Nebylo to zas tak špatné...
Kriminálka New York (2004) (seriál)
Z těch kriminálek co jsou na TV Nova mi už hrabe, ale tadyta je jedna z mála, která se mi líbí.
Senzační Spider-Man (2008) (seriál)
Nechápu vysoké hodnocení...
Zločiny ze sousedství (2005) (seriál)
Na nějaký díl jsem se podíval...
Černí andělé - Help For You (2001) (epizoda)
Tohle, že je z Česka ?! WOW !!!!!!
Moucha (1986)
ŮŽASNÝ ;-)