Recenze (92)
Bratrstvo nesmrtelných (2021)
Super nápad a tak zmrvenej. Chápu, že to je Sci-fi, ale level lajdáctví realizace je v tomhle moc vysokej.
Z jiného těsta (2023)
Zbytečné zdlouhavý a nudný.
Magic Camp (2020)
Moc příjemný, pohodový film :) Příjemné překvapení.
Duše (2020)
Absolutní nádhera! Jestli aspoň jednomu člověku tenhle film otevře oči, tak je to super :)
Vegani a jelita (2021) (seriál)
Pár dobrých vtipů a myšlenek, jinak hovadina.
Policajt v Beverly Hills III (1994)
Velký špatný
Tenkrát v Hollywoodu (2019)
Velká paráda a neskutečné finále! Vůbec mi nepřišlo, že má film 2:41h.
Boj (2007)
Hodně marná záležitost
Kravaťáci - Pravá ruka (2018) (epizoda)
Mike mě v některých epizodách hodně nebavil, ale teď když je pryč, mi tam chybí :D Za to Káča Vajgl je opravdu na pěst..
S.W.A.T.: Pod palbou (2011)
Parádní Bčko, já se bavil :)