Recenze (24)
Krvavě rudé nebe (2021)
Spoilered: Jeden z hlavních hrdinů má na konci pouta... na useklé ruce v zápěstí.
Přes prsty (2019)
Bavil jsem se.
Talk show Jiřího Ovčáčka (2019) (pořad)
Inteligentní lidé o sobě pochybují, zatímco hlupáci jsou plni sebevědomí. Kampak asi patří ten Jirka?
Tenkrát v Hollywoodu (2019)
(1) je to dlouhý, ale určitě to filmu neuškodilo (2) bez znalosti jistých věci z novodobé historie USA člověku spousta věcí nedojde ihned (3) dívat se má smysl a já jsem si film užil.
Extinction (2018)
Bavil jsem se.
Zoufalé ženy dělají zoufalé věci (2018)
Jsem se ani jednou nezasmál. Jsem asi náročnej.
Instalatér z Tuchlovic (2016)
Jestli tohle je komedie, tak já jsem se nezasmál... Ani jednou :-(
Dívka ve vlaku (2016)
Syrově drsné.
Táta je doma (2015)
Zasmál jsem se jen 2x, z toho jednou omylem
Vyšehrad (2016) (seriál)
Tak nějak to určitě bylo :-) Za mě 5* po prvním díle.