Oblíbené filmy (10)
Počátek (2010)
Oko bere (2008)
Vykoupení z věznice Shawshank (1994)
Těžko hledat slova. Tenhle film mě připoutal k sedačce a celých 140 minut jsem jen zíral/čuměl na tv a hltal každou vteřinu tohohle fantastického, neskutečného, velkolepého super filmu. Žádná hluchá chvilka, žádné nudné dějové pauzy, prostě ani chvilička, kdy by člověk mohl vydechnout. V tomto případě 5* velmi, velmi málo. A ten, kdo Vykoupení z věznice Shawshank ještě neviděl, tomu neskutečně závidím, protože zkouknout tenhle film by měl být jeden z cílů, které by každý člověk měl v životě splnit. Ale my co už jsme film viděli.. nevadí, protože Shawshank se nemůže nikdy omrzet!!
Kamarád taky rád (2011)
Nedotknutelní (2011)
Kéž by to takhle bylo ve skutečnosti, bohužel tomu tak není. I když, údajně to je podle skutečného příběhu.. Každopádně to byli skvěle strávené dvě hodiny a když přehlídnu, že podle mě to takhle v životě prostě nechodí (stačí si představit hlavního hrdinu bez peněz....), tak to nejde ohodnotit jinak - 100 % !!!
Avatar (2009)
Titanic (1997)
Nechápu, jak mě mohl bavit film, od kterého jsem zaprvé měl obrovská očekávání, za druhé trval přes tři hodiny (!) a za třetí jsem od začátku do konce věděl co se stane a jak celý film dopadne. Ale Titanic byl skvělej! A to i přesto, že to bylo hodně hodně sladký a smutný, ale smutný to bylo i ve skutečnosti.