Recenze (156)
Fido (2006)
Rakve na hlavu:))
Piráti (2005)
Chybí mi tu trailer a galerie:-))
Bubba Ho-tep (2002)
Tenhle film mě donutil dost si popřemýšlet o tom, jak se ve stáří budu bavit:)..a ta hudba byla dokonalá.
Grindhouse: Auto zabiják (2007)
Russell je prostě borec a když je na scéně je to mazec, ostatní je jedna velká nuda:(
Hrdinové (2006) (seriál)
Už dlouho mě u některých scén ve filmu nemrazilo příjemně v zádech. Chce to, mu dát šanci alespon do třetího dílu a pak už přeji hodně štěstí aby jste se od něj odtrhli..
Pulp Fiction: Historky z podsvětí (1994)
Tak Tarantino je pro mě jedna velká nuda...
Spider-Man 3 (2007)
Je to za 2* + 1* za Venoma, škoda těch amerických vlajek a přitroublých výjevu přihlížejících, to byl fakt trapas. Už vidím jak si v klídku čumí na to obří pískoviště z pár metrů.
Dnes neumírej (2002)
Jen škoda, že to je Brosnanova poslední bondovka.
Muž proti muži (2006)
Hodně podařený western, pomalu si plyne, nenudí a pořád je se na co dívat, zejména co se přírody týká. Brosnan se do takových rolí hodí dokonale. Doufám, že ho uvidím v budoucnu v nějaké podobné.
Critters 4 (1992)
Jedna hvězda za Charlieho a druhá z nostalgie.