Recenze (156)
Spartakus (2010) (seriál)
Čekal jsem okopírované všechno možné, ale je to podáno takovou formou, že mě to neskutečně baví a hlavně za málo peněz hodně muziky. Takhle si představuju Řecko-Řím :) R.I.P. Andy :((
Kick-Ass (2010)
Geniální, teda jen ten konec mi tam úplně nesedl, ale Big Daddy si to těžce dával!
Iron Man 2 (2010)
Já se bavil stejně jako u prvního dílu, trošku ubylo akce, ale "záporák" si udržel kvalitní standart, Rourke je jako Ivan bezkonkurenční a řekl bych, že přibylo malinko vtipu, který rozhodně neurazí. Jediné kdo mi do bezvadného obsazení neseděl, byla Scarlett, taková prkenice....
Dobrý ročník (2006)
Příjemná oddychovka. Francouzské víno i tamnější atmosféru mám moc rád. Trošku mi tu neseděla ta proměna hlavního hrdiny, bylo to až moc dle mého názoru z jednoho extrému do druhého...
Je to i můj život (2009)
Nějak mě to citově minulo...
Symptom Pandorum (2009)
Až na pár věcí s dekompresí a tak se mi to líbilo :)
Twilight sága: Nový měsíc (2009)
Jedna hvězda za ten skok do vody, jinak to byl neskutečný patos...
Prokletý ostrov (2010)
Tak jsem vyšel dnes z kina a venku docela silně pršelo, až na mě sedla deprese...Pořád říkám, když si člověk po opuštění kina připadá, jako by byl pořád součástí filmu, už to něco znamená... skvělý film s ještě lepší atmosférou a tak jak jsem DiCapria neměl rád, tak si mě pořád víc a víc získává. P.S. co se týká flashbacků z války, doufám že lidi bude stále toto téma děsit tak, jak ve filmu děsilo mě, aby se to už nikdy nemohlo opakovat..
Melodie mého srdce (2007)
Bohužel mě tohle "mlácení" do kytary vůbec nechytlo..
Útěk z Absolomu (1994)
Já mám pro útěky slabost...