Recenze (116)
Prodloužený víkend (2013)
Romantický "kýč"...no a co...tohle jsem přesně potřebovala :D
Kameňák 4 (2013)
Bohužel, ale vůbec jsem nepochopila...
Strašáci (2011)
Tak jo, nevadilo by, že už od začátku člověk ví, že ten nemastný neslaný manžílek všechny zabije :-) Ale opravdu jsem nečekala, že od minuty, kdy s tím chlapík začne, uvidím zároveň komedii :D Fakt nepovedené, trapné...Nudné aaaa no prostě zbytečně strávený čas.
Vyprávěj (2009) (seriál)
Co byste pořád chtěli???
Poslední týden (2008)
Miluju road movie. Ani nevím, co bych dělala, kdybych věděla, že mi zbývá už jen málo... Kdybych ovšem žila v Kanadě, určitě bych udělala to samé :-) Nádherná příroda, neuvěřitelná. Vyprávěčský styl filmu je plus.
Princ a pruďas (2011)
Jedna hvězda za Natalie Portman - jako "Xena" byla úžasná, krásná, no prostě.... Jinak, tento druh humoru přímo nesnáším.
Samec (2009)
Mě se to docela líbilo - docela - nezanechalo to ve mě nic, ale jako oddechovka, proč ne. Ashton je opravdu velice, velice dobrý samec :-))))) S rolí se nejpíš totálně zžil - jak dloho je s Demi? :D Nevadí, vždyť stejně se mají nejlíp ti, co ví, že mají tam "dole" pokladničku :D
Uvnitř (2007)
Opravdu pro silné natury. Krve všude plno. Fuj. Nikdy více.
Zavraždění Johna Lennona (2007)
V podstatě nevím, co na filmu hodnotit. Proč jsem dala 2*? To taky nevím. Vlastně se mi líbil Jared (ostatně jako vždycky). Celý průběh byl klidný, žádná akce, asi proto jste mohli odejít na 15 minut a nic vám neuniklo.
Paní Palfreyová (2005)
Miluji to kouzlo té staré paní a Rupert Friend... Ráda bych byla jeho babičkou :-)