Recenze (116)
Spása (2014)
Slibný začátek v dostavníku, potom ale přichází docela nudná, předvídatelná část, kdy celou dobu říkáte "já to věděla". Ani Mads to nezachrání. Na mě krátká stopáž. Dobrá hudba.
Diagnóza: Šampión (2015)
Hodně jsem se těšila, ale nic než zdlouhavé a nudné. Tři hvězdy za hudbu a skvělého Willa Smithe, opravdu mě bavilo na něj koukat.
Na život a na smrt (2013)
Tři hvězdy za filmový um. Nula za " true story". Zbytečně ztracené životy!
4 měsíce, 3 týdny a 2 dny (2007)
Skvěle natočený snímek. Naprosto vás to vtáhne, ani chvíli jsem se nenudila. Téma interrupce, ne potrat!!!, ovšem na dlouhé povídání... nebylo mi jí líto.
Útok na Bílý dům (2013)
Dobrá komedie :)
Svatba mezi citróny (2012)
A mě se to líbilo. Líbila se mi vila a to prostředí, líbil se mi Pierce Brosnan, líbil se mi sad s citróny. Líbila se mi i lehce prokouknutá zápletka. Líbil se mi sentimentální konec...
Trable o Vánocích (2015)
Jsem teď hormonálně nevyrovnaná :)))
Daleko do nebe (2002)
Hodina čtyřicet naprosté nudy. Námět zcela nevyužitý.
Děda je lotr (2016)
Proč? Proč De Niro?!
Dokonalý šéf (2015)
Nuda! Dobrý tak na sobotní odpoledne.