Recenze (1 051)
Rambo: Poslední krev (2019)
Opravdový, krystalicky čistý, a to i v rámci žánru, nesmysl...
John Wick 3 (2019)
ÁÁno... Keanu je drsňák, možná jsem vůči filmu příliš zaujatý, ale... buch buch... bum prásk do hlavy a třikrát do hrudníku... Ninja, druhej, třetí štvrtej... na motorkách... hustý... mega hustý... koně... Překombinované, akce se dost ale... občas mi to přišlo spatně sestříhané, jakoby Keanu čekal na úder, kterému se vyhnout... Závěr slibující pokračující Matrix spolupráci a vyhlazení High Table society??? děkuji ale už ne...
Muži v černém: Globální hrozba (2019)
...fádní příběh zachraňuje jen a pouze občasná koverzační akrobacie, která baví... Filmu se i občas daří povedeně prozkoumávat rozličné mimozemské rasy a tak, ale na to, že měli k dispozici nekonečný vesmír, opět se zde plácáme pouze ve dvou lokacích (I hate Paris.... hahaha) a nedaří se využít potenciál předkládaného tématu...
Godzilla II Král monster (2019)
...opravdu, i přes fantastický setting, nudné, nezajímavé, není to, i přes šecky ty mostra, děsivé, za celou dobu jsem si nenašel cestu k postavám i jejich konání, odosobněné, nelogické a znovu nudné....
Srážka s láskou (2019)
...je to na pováženou... taková nesmyslně dlouhá kravina... i přes veškerý skepticismus a předsudky, se kterými jsem k filmu přistupoval, mi to, světe div se, bavilo.... Je jedno, že se jedná o klišovitý pseudo románek postupně narustající a bobtnající (jako erekce) v lásku.... je jedno, že jsem u těch výlevů lásky obracel oči v sloup... je jedno, že je to jedno... Nějakým zvláštním zbůsobem ten film funguje... a Skarsgard je slizský ja Jabba The Hut... Tfuj...
Raubíř Ralf a internet (2018)
Sázka na jistotu, pár povedených scén (hlavne Disney, Stormtroopři, fuj to je hnusný slovo), excelentí originální znění... ty internety taky vymyšleny s invencí, ale zůstává pachuť nevyužitého potenciálu...
Shaft (2019)
Rodinná pouta v podání nejvíc nejdrsňáčtějšího family klanu v dějinách… Obohatil jsem svůj slovník o několik perliček… Hlášky jedou jedna za druhou, ale jedna mi utkvěla obzvlášť… It’s my duty to please that booty… SLJ prostě a jeho "pusej" a "modhafuka" nejdou zaměnit s ničím jiným... Akce taky slušná...
Overlord (2018)
Nazi, zombie, okultismus… Moje Guilty pleasure jako prase… Ohromující film…
Robin Hood (2018)
Dlouho, ale dlouho jsem neviděl nic tak ubohého... jediný dialog nedává smysl... zasazení moderních prvků bije do očí, na akci, stejně jako na hlavní představitele, se nedá koukat... Šípový raketomet, driftující koňské povozy.... W... T... F... Ten dekadentní večírek ????? OMG... ROFL... Sračka... S nejvyšším vypětím všech mentálních sil jsem to dokoukal...
Batman vs. Teenage Mutant Ninja Turtles (2019)
Tohle mi vrátilo do doby VHS, kdy jsem sjížděl TMNT... no a zde je navic Batman a požehnaně jeho záporáků... Takže se ptám... What's not to like....