Oblíbené seriály (10)
Červený trpaslík (1988)
Nízký rozpočet nemusí být nutně překážkou a díky dokonalému scénáři dokáže vzniknout seriál tak geniální, až se nestačíte divit.
Simpsonovi (1989)
Kdo by je neznal? Seriál vytvářející, již přes dvacet let, úsměvy na tvářích milionů diváků.
Dr. House (2004)
Zaručeně nejlepší seriál z nemocničního prostředí.
Městečko South Park (1997)
Já to prostě miluju občas totálně vypnout a oddávat se lehčímu humoru :-) Tím se rozhodně nepokouším srážet inteligenci autorů, o které není pochyb...
Futurama (1999)
Od tvůrců Simpsonů, kvality Simpsonů to dosáhlo, přesáhlo a spadlo do hlubin....
Teorie velkého třesku (2007)
U tohohle seriálu je to asi jenom o tom, kdy se u diváka prolomí takový to prvotní nadšení. Když jsem tenhle seriál viděl úplně poprvé, byl jsem skoro až uchvácen. Zajímavě utvořené postavy podtrhuje "chytrý" scénář. Bohužel u mě docela rychle vyprchalo nadšení, které vystřídala "přežranost" věčně stejných hlášek a utápění se ve fyzikálních orgiích...
My z Kačerova (1987)
Kulík, Dulík, Bubík a tisíce hodin strávených u televize.
Californication (2007)
Aneb jak jakýkoliv životní styl dokáže člověku pěkně po*rat život a je hodně těžké být zcela spokojen. Vyzdvihl bych první a čtvrtou sérii
Živí mrtví (2010)
1. Série 65% 2. Série 85% 3. Série 100%
Comeback (2008)
Já jsem se u 3/4 dílů fakt bavil. Zbytek teda nic moc, ale stejně ****