Recenze (419)
Druhá míza (2001)
První půlka byla skvělá, druhá už nic moc a hlavně zatčení v kostele kamarádkou policajtkou bylo dost stupidní... Andie dokazuje , že je stále nejen krásná, ale i výborná herečka a drží tento snímek dost nad vodou, i když scénář je občas dost zmatený. Mám z tohoto filmu dost smíšené pocity ... Rozporuplný snímek, který nejde žánrově zařadit!
Na Hromnice o den více (1993)
Výborný Bill Murray a krásná Andie ve výborné komedii, kdy hlavní hrdina prožívá pořád dokola jeden a tentýž den. Nejprve je z toho otráven , pak se toho snaží využít ve svůj prospěch a nakonec se z něho stává úplně jiný člověk, který toho jednoho dne využije k tomu,aby se stal lepším člověkem a všem lidem pomáhá... Výborně zahraná proměna hlavního představitele, kterou skvěle stvárnil Bill Murray. Je to můj nejoblíbenější film s tímto opravdu vynikajícím hercem.
Žába k zulíbání (2002)
Ač je to fakt ptákovina, neskutečně často jsem se u této komedie ze srdce zasmál a to je základ komedie, takže dávám lepší 3*, Schneider není buhví jaký herec, ale tenhle film mu sedl a jeho namyšlená středoškolačka je fakt skvělá. Od filmu jsem nečekal vůbec nic a myslel jsem, že to brzo vypnu, ale viděl jsem to celé už 2 x a vždy jsem se skvěle bavil... Pro mě určitě nejlepší film od Roba Schneidera :-)!
Zodiac (2007)
Výborná psychologická krimi, která ani minutu nenudí. Výborně vykreslené postavy a velmi působivý děj. Gyllenhaal je pro mě velké herecké překvapení - moc působivý výkon. Mám moc rád filmy podle skutečnosti, ty fakta ve filmu byly super ...
Podivuhodný případ Benjamina Buttona (2008)
Úchvatné vyprávění o neobvyklém životním příběhu B.B.!Moc pěkně natočené a výborné výkony všech hlavních představitelů, není to sice taková bomba jako Forrest Gump,ale je to jeden z nejlepších letošních filmů, co jsem viděl, ani mě nepřišlo, že to mělo skoro 3 hodiny!
Million Dollar Baby (2004)
Nádherný snímek s nádherným i když smutným příběhem. Hilary Swank předvedla úchvatný herecký výkon a Clint výbornou, citlivou režii. Tento film je Mo Guishle (můj miláček), stejně jako přezdívka hlavní představitelky :-) ! Viděl jsem to už třikrát a vždy mě to na konci dojme...
Hráči z Indiany (1986)
Fajn film ze sportovního prostředí, vždy se k němu rád vracím. Výborný herecký výkon Gena Hackmana a skvělá atmosféra filmu, kdy malý klub se nesmírnou vůlí a bojovností dostane až na mistrovství Indiany.
Šestý smysl (1999)
Skvělá klasika s výtečnou pointou a koncem, který bere dech...
Lanaři (1994)
Můj oblíbený sportovní film o basketu a hlavně tam hrál můj velký idol, když jsem ho hrál já, Larry Bird.
Božská těla (1984)
Tento hudební film mě dostal, určitě kvalitou není dokonalý, ale příběh a hlavně skvělé písničky na mě zapůsobily tak, že jsem na to šel 3 dny po sobě do kina :-)!