Recenze (3 049)
Trojí hranice (2019)
Štyri, ale len o chlp. Už som sa začal báť, že to skončí ako tí chilskí rugbisti. No čo, peniaze prinášajú okrem radosti aj spústu problémov, hlavne keď ich niekomu mrchavému uradnete..
Štek (1988)
Jedna za Polívku aj keď dabovaného, jedna za nostalgické spomienky a jedna za to, že teraz našťastie na tieto časy už len spomíname..
Roger Vadim (2016) (TV film)
Bez svojich žien by Vadim ostal bezvýznamným režisérom. Tie si však vedel vybrať excelentne..
Důvěrný nepřítel (2018)
Pokus bol, no bez vyzlečenej Gabiky značný podpriemer..
Vražedná pole (1984)
Stopy času už vidno, napriek tomu nadpriemerný snímok o tom, ako málo stačí k masovému vyvražďovaniu. Oprávnený Oskar pre Haing S. Ngora, ktorý si druhú polovicu filmu urval pre seba..
Děsiví hadi (2019) (TV film)
No konečne aj prírodopisný film Made in USA sa dá pozerať.Vďaka najväčším hadom. Dá sa prehltnúť dvojmetrový aligátor alebo vietnamská roľníčka? Pozrite si..
Apollo 11 (2019)
Po toľkých rokoch si to celé pripomenúť je akoby cestovať v čase. Škoda, že sa nevyužila ta pozitívna energia viac..
Anna (2019)
Síce okopírovaná Nikita no stále lepšie ako nekoneční avendžeri. Na Sašu sa dobre pozerá, akcia slušná, podporená klasickými hitmi, žiadna roztrasená kamera. Navyše Cyllian, ktorý s Hellen film potiahol aj herecky. Slušných 75%..
Země z vesmíru (2012) (TV film)
Prvá polovica skvelá, potom to stratilo drajv..
Věříte svému počítači? (2018)
Ľudstvo speje k zániku už dosť dávno. je otázkou, či to bude zmenami klímy, vojnami, chorobami alebo superinteligentnými strojmi. Šanca, že sa tak nestane je daná Gaussovou krivkou. Koľko ste tam našli inteligentov so súcitom?...