Recenze (3 049)
Doktor Jack a pan Nicholson (2018) (TV film)
Vtesnať životopis jednej z najznámenejších hviezd Hollywoodu do 54 minút je odvážny počin. Myslím, že lepšie sa to ani nedá..
S úsmevom po Slovensku (2019) (seriál)
Úsmev sa mi na tvári objavil po prepnutí tohto programu..
Parazit (2019)
Utekajme, už ide po kórejsky. Kde na to títo aziati chodia? Scenárista si zaslúži Oscara, to je bez debaty. Namiešať takýto kokteil dokáže už len asi Quentin..
John Wick 3 (2019)
Síce tretí diel nevybočil z vychodených koľají no priniesol zas niečo nové v žánri a to ma s Bobanom Marjanovičom toho času členom srbskej squadry na MS v baskete popchlo zvýšiť známku na 4..
Avengers: Endgame (2019)
Dlhé, predlhé defilé všetkých marveláckych latexových superhrdinov určené násťročným, ktorí to aj náležite ocenili. Za mňa palec nadol..
Mlyny na Slovensku (2006) (TV film)
Poctivé remeslo má zlaté dno. V Jelke som to videl naživo..
Kapsy plné dynamitu (1971)
Leone skrátka vie točiť westerny najlepšie. Má to dej, myšlienku, akciu, skvelú kameru a hudbu, vždy výrazných hereckých predstaviteľov. Tu som mal trochu obavy lebo známe mená z jeho predošlých filmov tu absentujú. No Coburn a Steiger nesklamali..
Iluze lásky (2007)
Ako uspávadlo to funguje veľmi dobre. Inak nudné. Guy v roli stratený. Catherine neprekročí svoj tieň. 40%..
Godzilla II Král monster (2019)
Priaznivci monštier si prídu na svoje a nebude im vadiť ani ženská zložka filmu. Nerozumiem niektorým prispievateľom, ktorí považujú 200 miliónový spektákel za béčkový. Však je to určené aj deťom a napriek tomu film neskĺzol do vôd priblblých hlášok a klišoidného močiara. Aj keď trošičku áno, hlavne keď sa rozplývajú nad krásou nočnej mory :)..
Heavy Trip (2018)
Fínska deathmetalová púť ma rozosmiala, na čo som nebol vôbec pripravený. Pripomína mi to kapelu môjho synovca Into The Zoid...