Recenze (3 049)
Pátrání (2018)
To neustále klikanie a reklama nadnárodných molochov mi šlo na nervy tak, že slušný krimithriller premenili na priemernú detektívku..
Hitlerova armáda smrti: Das Reich (2015) (TV film)
Hrozné je najmä to, že vinníci neboli potrestaní a tí, čo si myslia, že sa takéto zverstvá diali len v 2.sv.vojne sú bohužiaľ na veľkom omyle. Akurát nie sú tak na očiach. V podstate každá diktatúra prináša to isté a dejiny sa opakujú. Film ma zaujal tým, že je farebný a je tam pár detaiov zo života jednotky SS. Inak priemer..
Tenkrát v Hollywoodu (2019)
No tak pán holič, predovšetkým skrátiť, oholiť zbytočnú penu okolo Di Capria, prenechať viac priestoru Bradovi /hlavne na pekné úpravy tváre/ a sličnej Margot a potiahli by sme aj vyššie. Takto som stred filmu prespal a na štyri to vytiahla scéna po zobudení :)
Co se vlastně stalo s Baby Jane? (1962)
Bette Davis bola skutočne odporná a ťahala to o stošesť. Ostatní len štatisti. Napriek tomu je to stále nadpriemerný snímk aj po toľkých rokoch..
Děti z mokřin (1999)
Rozprávka pre dospelých, ktorá ma až tak nenadchla aj keď mám rád vidiecku atmosféru starého Francúzska..
Irčan (2019)
Tak sme sa rozlúčili s partiou, ktorá mafiánskym filmom dala úplne epochálny rozmer. Jasne, že to už nie je to, čo bývalo, ale to nie sme ani my. A tak to pomaly vzdávajú aj Arnold, Sly, Bruce, Harvey, Samuel a možno len Clint tu bude esšte strašiť aj po stovke. Clivota preveľká ma premáha..
Člověk versus monstrum (2011) (seriál)
Tak znova sa snaží niekto upliesť z hovna bič. Pripomína mi to bulvárne noviny. Napríkad hľadanie obrovského pavúka, ktorý odnáša deti. Vykľuje sa z neho obyčajná tarantula..
Ctihodné mrtvoly (1976)
No bohužiaľ toto sa deje neustále a mám pocit, že všade. Odhliadnuc od politického marazmu nášho sveta je film pozerateľný len vďaka Venturovi..
Upír Nosferatu (1922)
Hudba skvelá, aj spracovanie na tú dobu vynikajúce. No za tých pomaly sto rokov dve hviezdy vyprchali..
Od mítingu k mítingu (1991) (divadelní záznam)
Keď ešte bola sranda srandou..