Recenze (3 049)
Final Cut - Dámy a pánové (2012)
Neoslovilo ma to tak ako som čakal. Oceňujem mravčiu prácu pri vyberaní a následnom strihu..
Klec (2019) (TV film)
Trošku otrepaný námet no v prevedení dua Hádek - Bohdalová to má takú nezvyčajnú príchuť, že som hviezdičku prihodil..
Báječná sedmička (2005) (TV film)
Skutočný život s takto postihnutými deťmi je trošičku zložitejší. Ale keď sa vyberie to lepšie, dá sa na to pozerať. Hlavne na fešnú mamičku..
Jako bych tam nebyla (2010)
Príliš rozťahaná dráma, z časov vojny v Juhoslávii. Myslím,že skutočnosť bola tak neznesiteľná, beštiálna, že filmové čo len priblíženie sa realite tých dní by sa stalo nepremietateľným..
Pavúk, horolezec storočia (2018)
A to som si myslel, že na poli dokumentaristiky ma už nič neprekvapí. Pre mňa je Pavol Pochylý niečo ako Jára Cimrman, ale skutočný. Skvelé..
Roma (2018)
Cuarón má dar točiť tak prirodzene, že máte pocit akoby ste boli sami účastníci príbehu. Aj keď tie predlhé zábery ma dosť uspávali..
Alita: Bojový Anděl (2019)
Veľmi svižná scifi jednohubka na spôsob A.I. Schéma je daná - spústu rozličných androidov oháňajúcich sa rezacími, sekacími či píliacimi nástrojmi dopĺňa romantická linka RČBT, zlosyn aj čierny aj biely, vedec okuliarnatý. Zvíťazí hádajte kto?..
(M)učedník (2016)
Extrémizmus v každom smere je nebezpečný a škodlivý. Tu si zobrali na paškál náboženský, vlastne len jeho svojský výklad. Nepochybujem, že sa nájde množstvo nových mučedníkov proti nemu aj keď Kristus hlásal čosi iné. Ale spracované a zahrané majstrovsky..
Člověk (2015)
Bez tých neustále sa opakujúcich tvárí by sa to dalo zniesť. Navyše hovorili pripravené scenáre. To ma natoľko rušilo, že nedám viac ako priemer..
Švédi z osady (2018)
Skvelý trpkosmiešny dokument o troch šťastlivcoch počernej pleti. Tej pani doktorke by mali dávať mesačné provízie z platu..