Recenze (354)
Anatomie lži (2009) (seriál)
Lidé lžou. A proto je tu Dr. Lightman a jeho kolektiv. Netradiční kriminální seriál a naprosto vynikající charismatický Tim Roth jako sarkastický vědec Dr. Lightman. Role, která mu neskutečně sedne. Skvělým nápadem jsou reálné fotky známých osobností jako ukázky mikrovýrazů a gest. No, a tenhle seriál mě tak trochu postihl - nějak víc teď "studuji" lidi kolem sebe :-)))) .
Mlčení jehňátek (1991)
Klasika s gurmánem Hannibalem Lecterem.
Casino Royale (2006)
Bond je blond! Jako akční film slušné, ale na Craiga jako Bonda si asi nikdy nezvyknu.
Znamení koně (2011) (seriál)
Jako člověk pohybující se kolem koní odmala, jsem se na tenhle seriál těšila. Ale tohle se bohužel moc nepovedlo. Postavy jsou vesměs nesympatické, děj s rádoby detektivní zápletkou ( asi stylizace do knih Dicka Francise ), a o nesmyslech z práce kolem koní ani nemluvím, to bych popsala půl stránky ( lidé znalí věci se musí chytat za hlavu ! ). Proboha, a kdo jim nakukal, že všichni lidé od koní nosí vpodstatě jen holínky ???
Byl jednou jeden... život (1987) (seriál)
Jako malá jsem se na každý díl strašně těšila.
Legenda o sovích strážcích (2010)
Animace úžasná, ale... Nějak nevím, pro koho ta pohádka je. Pro malé děti moc ne - brutální scény, a ty větší moc bavit nebude.
Černá smrt (2010)
Tak tohle mě zklamalo. Roztahaný děj točený poskakující kamerou nezachránil ani Sean Bean, kterému role rytířů opravdu sluší. A u jeho dabingu se tedy sakra sekli...
Hon na čarodějnice (2011)
Nebýt toho přehnaně digitálního konce, dala bych 3*. A Nicolas už asi navždy zakotvil v béčkových vodách... Viděno v kině 17.1.2011.
Klik - život na dálkové ovládání (2006)
Nemá ráda filmy s Adamem Sandlerem, ale tenhle mě až na pár nechutných a trapných scén docela příjemně překvapil. A hraje tam taky Míč Bjůkenen :-))) .
Dostaň ho tam (2010)
Ztřeštěná komedie o tom, že hlídat rockovou hvězdu je fuška. A chci tu chlupatou zeď!