Recenze (169)
Tajemné okno (2004)
Velice nudné a nedramatické - průměrný fiolm na který brzy zapomenete. Bohužel ho nemohu srovnat s knižní předlohou.
Mistři (2004)
Skvělý humor a maping češství a naší národní povahy. Výborné snové vize, ale je škoda, že film je trochu rozvleký.
Úsměv Mony Lisy (2003)
Slabý odvar vynikající "Společnosti mrtvých básníků"
Ničeho nelituji (2003)
Perfektně natočený a neuvěřitelně silný dokument o rodinných vztazích.
Lepší pozdě nežli později (2003)
Velice vtipný a lehce romantický film - ke konci bohužel trochu ztrácí tempo a "rozplizává" se. - Jistě patří ale k tomu lepšímu.
Inkognito (2003)
Nuna, nuda a ještě jednou nuda plná pseduo-filosofických kliše a zcela postrádající dějovou linku. Po hodině jsem odešel z kina, což se mi často nestává...
Muži v černém 2 (2002)
Rozbředlý odvar oprvního dílu.
Poslední samuraj (2003)
Nudný a klišoidní remake "Tance s vlky" - americká představa Japonska.
Pán prstenů: Návrat krále (2003)
Velkolepé a výpravně propracované do nejmenších detailů - smekám klobouk.
Piková trojka (2003)
Nuda a ještě prvky červené knihovny...:-(