Recenze (483)
Zrození šampióna (2009)
Nebrečela jsem a neprožívala film tak, abych mohla hlásat, jak nehorázně smutný byl. Nicméně ty 4* jsou opravdu zasloužené. A Sandra, ta se sakra předvedla! Už dlouho jsem neviděla tak skvostný herecký výkon.
Návrh (2009)
Předpovídatelný popcornový slaďák, ale já se náramně bavila. Jedna z mých nejoblíbenějších komedií.
Člověk bez osudu (2005)
Velmi emotivní film, skvěle natočený, i herci se mi moc líbili. Kdo má tohle téma rád, určitě si film skvělě užije.
Můj přítel z Fara (2008)
Přítel z Fara se mi líbil o trochu víc než Kluci nepláčou a hlavní hrdinka mi byla dokonce více sympatická než Hilary Swank.
Veronika se rozhodla zemřít (2009)
Tento film naprosto nepochopil, co se kniha snažila říct...
Vyfič! (2009)
Zbožňuju!
Domov aneb Kam směřuje naše cesta (2009)
Ohromující audiovizuální orgasmus.
Spolek nemilosrdných (2009)
Já se po celý film úžasně bavila, no, teda jestli se do toho počítá i to deptavé chování ze strachu :D Dobrá popcornovka.
Iron Man (2008)
Úžasný film svého žánru. Žádná natahovačka, film se přesně vlezl do své délky, nenudil..Na takový klidný páteční večer, jsem spokojená.
Aimee a Jaguár (1999)
3,5*. Dobrý námět, role Felice se dokonale povedla, oproti Lilly, která mi do filmu absolutně neseděla, jenže na můj vkus slabé drama, které mohlo být lepší..