Recenze (25)
Byl jsem při tom (1979)
Tak trochu predchudce Foresta..
Nedotknutelní (2011)
Krutě přeceněný biják.
The Quiet Earth (1985)
Píšu s odstrupem jedné noci a film ve mně pořád leží a myslím, že ještě nějaký čas bude. To pro mne bývá potvrzením něčeho vyjímečného. A vyjímečný film to rozhodně je. Komu jsou blízké náměty postapokalyptických vizí, měl by si vrnět. Pro mně jednoznačně jedna ze špiček sci-fi.
Ples upírů (1967)
Něco mezi komedií paskvilem, hororem paskvilem a paskvilovitým paskvilem. Nic horšího jsem snad ještě neviděl. Naprosto nechápu Mattyho čtyři hvězdy s hodnocením: "většinu filmu jsem se nudil". Co to je?!?
Rozhovor (1974)
Velké zklamání, nuda. Formálně asi všechno vpořádku ale obsah naprosto o ničem. Hackman sice dobrý jako vždy ale tohle nemá šanci zachránit.
Ponorka (1981)
Je to síláááá. Kdo nevěří, ať tam běží. Kromě toho krásná muzika.
Jak básníci neztrácejí naději (2004)
hooodně špatný, trapný, ubohý...
Záměna (1983)
Vynikající komedie, která kromě šikovně napsaného příběhu, skvělé zábavy a výborných herců nabídne malý náhled do světa těch největších peněz. Také pohled na úžasné křivky Jamie Lee Curtis stojí za to...
Soul Kitchen (2009)
Velmi podařená, svěží komendie s vynikající hudbou. Super relax.
25. hodina (2002)
Pěkné ale především díky dabingu především p. Rychlého, který je otřesný, mohu nejvíc 4.