Poslední recenze (312)
Dynastie Nováků - Mejdan (1982) (epizoda)
Dvě hvězdy, jedna za "jé vé cé" a druhá za "kurvoasier". Jinak tohle k popukání nebylo vůbec. Asi na stará kolena přestávám být chápavá, ale kdyby mi dítě udělalo z chatičky a malebné zahrádky takovou spoušť, tak se vážně neznám. Ten jejich přístup. Jako, že se to snad spraví a uklidí samo nebo co, a co jako. Asi proto mají mít lidé děti v mladém věku, protože ty starší rodiče by z něčeho takového málem klepla pepka (jako mě).
Stíny v mlze - Královna majálesu (2024) (epizoda)
Podle mého názoru je to jedna z těch kvalitnějších kriminálek a troufám si říct, že bude snad lepší druhá řada než ta první. Pravdou je, že co si tak pamatuju z první řady, někdo nám zmizel a jiný zase přibyl, ale snad se to nějak vysvětlí. Co zůstává, je naprosto špičková kamera a hudba a úvodní znělka je snad ještě povedenější než u první řady. Když se na tento seriál dívám, úplně se do něj propadám díky takovým skvělým záběrům. U jiných seriálů mě kamera kolikrát rušila, moc se třásla, kroužila, skákala, tady si každý záběr vychutnávám všemi smysly. Krásně to plyne. Už se těším na další díly.
Bakaláři - Vajíčka (1973) (epizoda)
Což o to, zahrané je to moc pěkně, ale to poselství mi uniká. Že by to bylo o tom, že muž může lhát, vysedávat v hospodě a ještě se ohánět tím, že na to má právo, protože víc vydělává? A že hospoda je jen pro mužské? Vtipné to není vůbec, spíš velmi smutné a velmi lituju tuto a všechny ostatní ženské, co mají takové “chlapy” doma.