Recenze (39)
Spider-Man 3 (2007)
hm raz to prist muselo:( tri hvezdy pre spideyho je fakt smutne. sam raimi stratil rozum a spider-man kvalitu, spievajuca mary jane a tancujuci peter?!!!koho napadlo ze je to dobry napad?! a aj z trikov (bitka peter a harryho) som bola v uvode sklamana postupne sa ich kvalita zvysuje co ten film aspon z casti zachranilo. sandman mi tam rpide ako uplne zbytocny a samoucelny zaporak a venona je tam zase desne malo:( co je obrovska skoda. no proste snazili sa tam toho natkacit co najviac a nejak im to buchlo pod rukami
Deník princezny (2001)
mne sa to celkom apcilo mily film pre nastrocne dievcata nikoho neurazi a potesi anne hataway je fakt zlata
Zelená míle (1999)
citit z toho jemne citove vydieranie ale nechala som sa kupit a je to kvalitny film aj ked shawshank je lepsi aspon o jednu triedu
Čokoláda (2000)
sksute si po tomto filme nedat hned aspon maly kusok niecoho sladke stavim sa ze nevydrzite:) je to skvely film s vybornou atmosferou maleho ospaleho mestecka
Přístav naděje (1998)
o nicom ale ten maly v tych kostymoch je vazne na zozratie
Láska přes internet (1998)
neveim si pomoct ale cele mi to pride take ..no proste...o nicom!!! cely cas cakam ze sa nieco stane a zrazu bum titulky a ja este stale cakam tazko sa to vysvetluje je to chutne, je to mile aj hlavny hrdinovia k sebe idu ale nieco tam jednoducho chyba aby som is to s tou meg ryan chcela vymenit a mohla na konic vzdychat ako jej zavidim...
Román pro ženy (2004)
v zahranici by to neobstalo ale na ceske pomery sa naozaj ceni snaha o dynamickejs a modernejsii vzhlad filmu tie hviezdy su skor za formu ako obsah lebo ten je naozaj biedny , je to taka prva lastovicka ktora vsak leto neurobi...
Anděl Páně (2005)
clovek si na vianoce chce pozriet kalsicku orpzravku a prwkvapi ho hlaskujuci pan boh a ivan trojan, bez tak skvelych dialogov by to bola bieda ale inak je to za podctive 4 hviezdy:)
Ochránce (2005)
fajn enbol to dieslov najlepsi film a klise je tam snaad na kila ale nanho sa pozera fakt dobre, a dokonca pobral aj nieco komedialneho talentu a isla by som do kina aj keby hral v reklame na praci prasok
Zoolander (2001)
vraj tuto komediu musite milovat alebo nenavidiet, ja som sa vsak miestami aj bavila aj nudila takze siahnem po neutralnom hodnoteni a alibisticky davam tri *