Recenze (177)
Byl by to hřích (2021) (seriál)
Kéž by se lidé navzájem tolerovali a respektovali. Svět by tak byl mnohem lepším místem.
Atypický (2017) (seriál)
Geniální. Takové až atypicky normální na americký seriál, prostě ze života. Opravdu sympatické postavy, inteligentní a zábavné dialogy. Rozhodně ne ztráta času.
Fauda (2015) (seriál)
Výborný seriál. Moc se mi líbilo, že nebyl zaujatý proti jedné straně, ale vše popisoval z obou úhlů pohledu. Palec nahoru taky za to, že každá série se věnovala jinému blizkovychodnímu konfliktu. Taky to, že jste nikdy nevěděli, která z hlavních postav umře, slušně přidávalo na dramatičnosti.
Miss Americana (2020)
Teď je mi Taylor ještě sympatičtější!
Králíček Jojo (2019)
Když je Židovka lepší kamarádka než Adolf Hitler. Pro mě rozhodně jeden z nejlepších filmů za rok 2019. Možná ten nej.
Perníkový táta (2008) (seriál)
Yo, bitch! Dokonalé to je. Všechny postavy jsou skutečně skvěle napsané a neskutečně skvěle zahrané. Moje top postavy jsou Jesse Pinkman, hláškující Saul, správňák Hank a tajemný Gus.
Černobyl (2019) (seriál)
Bravurně natočeno! Takhle špatně mně z filmu dlouho nebylo. Jediné, co bych vytkla, je angličtina. Kdyby byl seriál natočen v ruštině, bylo by to dokonalé! Ovšem chápu, v ruštině by seriál neměl takový přesah...
Sidney Hall (2017)
Jeden z nejzajímavějších filmů poslední doby. Velké překvapení. Do puntíku souhlas s uživatelkou Kaka.
Noc plná zázraků (2011)
Tolik podobné Lásce nebeské, a přece tak jiné. Avšak moc pěkné. Dostalo mě to.
Zelená kniha (2018)
Jedním slovem BOŽÍ! Asi nejzábavnější (záměrně nepíšu nejvtipnější) film za rok 2018. Strašně mě bavily konverzace mezi hlavními hrdiny, které byly tak "lidské a normální". A vůbec celé téma rasismu mi je dosti blízké. Viggo brilantní.