Recenze (267)
Suspiria (2018)
Strašne som sa bál tej dĺžky, ale nakoniec mi to odsypalo celkom rýchlo a vôbec som sa nenudil. Zaujímavý, takmer artový horor, ktorý mi presne sadol. Herecké výkony boli výborné a napr. sa mi veľmi páčila kamera. Režisérska ruka tu bola pevná ako opasok z krokodíla. Film, ktorý nie je pre každého, ale ak sa podvolíte tej temnej atmosfére, tak nejedno hororové srdiečko zapiští... 8/10
Skryté zlo (2018)
Poctivá thrillerovica so slušným hereckým obsadením a s Tennantom ako výborne zahraným psychopatom... 70 %
Mandy - Kult pomsty (2018)
Fuuuu...
Equalizer 2 (2018)
Dovolím si napísať, že dvojka sa mi pozdávala viac ako jednotka. Pritom som bol značne skeptický. Ten začiatok je taký nemastný neslaný, ale naopak záver je super a síce som to nevidel v kine, ale domáce kino krochkalo blahom pri finálnom súboji 4 vs1 vo víchrici (A to bolo obyč. DD, pri takom Atmose to musí byť pecka).
Apostle (2018)
Spokojnosť nadovšetko. Spája to všetko do solídneho celku - horor, thriller, tajomno, nadprirodzeno. Srdiečko mi zaplesalo. Nie je to masterpiece, ale v rámci žánra je to tento rok u mňa spolu s The Ritual na prvom mieste...
Mrakodrap (2018)
Jasné, že som si to pustil s tým, že to bude kravina, ale miestami som sa musel smiať :) Dwayne je super. Keby som mal12 rokov, tak by to bol asi môj idol. Na druhej strane je to solídna popcornovka 6/10
Mission: Impossible - Fallout (2018)
Výborný hightech akčňák s charizmatickým Tomom a jeho tímom. MI je moja srdcovka a tento diel som si vychutnal každou sekundou. Proste mám na túto sériu nejakú slabosť. Cruise ako herec, ktorý si všetko natočí sám je fantastický. Musím však napísať, že Rogue Nation je predsalen o kúštik vyššie a preto nemôžem dať 5*. Je to tak 4 a pol *
Rudá volavka (2018)
Keď sa nad týmto filmom zamyslím deň potom, tak viac ako 3* nemôžem dať. Proti Lawrencke nemám nič, ale s jej postavou by nemohla byť balerína ani zo srandy. V scenári je niekoľko haluzných nelogičností. Vadil mi aj pohľad na Rusko - mal som pocit, že sa pozerám na Moskvu z 80. rokov. Top balerína žije s matkou v diere. Američania by sa pre dobro sveta mohli aj rozkrájať, všetci rusi sú vo filme uchyláci a magori a pod. Ale tak 6/10 nech nežerem....
Paddington 2 (2017)
Paddington Brown je úžasný malý medvedík, ktorého by chcel mať doma každý. K druhým dielom sa vždy pristupuje s určitou dávkou očakávania či sa to aspoň trochu vyrovná tomu prvému. Ja môžem napísať, že dvojka prekonala originál a fakt som sa už dávno tak nezasmial. Bolo to úžasne milé, naivné a zábavné. A Hugh Grant bol vynikajúci + Brendan Gleeson je môj obľúbenec. 5*
Lesní rituál (2017)
Podľa mňa to tento rok len tak niečo neprekoná. Výborné budovanie napätia, brutalny dizajn "boha", kamera, herci. Prečo nedať 5 *, keď toto je presne ten typ hororov, ktorý milujem...