Recenze (41)
Jen ho nechte, ať se bojí (1977)
Ty písničky jsou naprosto příšerný. Jinak film nuda a sem tam mírné pousmání.
Jak jsem poznal vaši matku (2005) (seriál)
První série supr, druhá se trošku zhoršila, ale od třetí série to je opět supr a boží. Barney je boží :-)
Hačikó - příběh psa (2009)
Pro milovníky psů to bude jasných 5*. Já mám psy taky rád, ale děj mi připadl hodně příkočarý a jednoduchý. Možná to bylo tím, že je to natočené podle skutečné události. Každopádně pro všechny co si chtějí propláchnout slzné kanálky to je ideální film. Kapesník nutnost.
Třicet případů majora Zemana (1974) (seriál)
3* dávám z nostalgie a za těch pár dobrých dílů.
Max Payne (2008)
Nuda a zase nuda s trochou nezajímavého střílení.
Počátek (2010)
Po dlouhé době jsem po skončení filmu zůstal jako přikovaný s čelistí někde u kolen. Naprostá bomba která mě dostala. Nolan má vše precizně promyšlené a vše do sebe perfektně zapadá. Pro někoho komu se občas zdá sen ve snu je to lahůdka. Hudba hraje velmi důležitou roli a Hans Zimmer složil opět výbornou hudbu která se dá poslouchat i samostatně. Musím bez mučení přiznat, že se mi to o chlup líbilo víc než TDK a to jsem velký fanda Batman postavy. Už se těším jak se na to podívám znovu. Vřele všem doporučuji. PS. proboha kdo vymyslel tak nesmyslný překlad názvu filmu ?
Americké graffiti (1973)
Jedním slovem nuda. Není to film mého gusta. Řekl bych, že je to film jen a pouze pro američany, protože my v čechách jsme rozhodně nikdy nestrávili celou noc tím, že jsme jezdili autem po městě a tak si vytvářeli zábavu (pokud někdo ano, tak ať si přidá 1 *). Písničky mě spíše rušily než by pomáhaly ději. 2** jen za to, že jsem u toho neusnul a za ty káry.
Vikingové (1999)
Hudba je Geniální.
Snídaně u Tiffanyho (1961)
Nuda, po 30min jsem to vypnul.
Byli jednou dva písaři (1972) (seriál)
Čím jsem starší, tím si to víc užívám.