Recenze (41)
Vykoupení z věznice Shawshank (1994)
Byla to láska na první shlédnutí. Po skončení filmu mi bylo jasné, že lepší film jsem do té doby neviděl. Viděno poprvé s dabingem a ten je luxusní a k hercům pasuje přesně, hlavně Red je nadabován nezapomenutelně. Jako třešnička je to, že je to podle předlohy mého nejoblíbenějšího spisovatele.
Arabela se vrací aneb Rumburak králem Říše pohádek (1993) (seriál)
Na toto jsem už asi starej.
Robin Hood: Král zbojníků (1991)
Pro mě nejlepší film s postavou Robina Hoda. M.Freeman je boží.
Hřbitov domácích zvířátek (1989)
Jako většina Kingových adaptací, lepší je kniha a film pokulhává. I když toto zpracování spadá aspoň kouskem do té lepší půlky.
Hřiště snů (1989)
Tento film jsem dokázal ocenit až po druhém zhlédnutí. Takže komu se napoprvé nelíbí, tak aT si dá pár let odstup a zkusí to napodruhé. U mě to vyšlo dokonale.
Brazil (1985)
Jeden z mála filmů které jsem nedokoukal. Nuda nuda a zase nuda. Tento styl my prostě nesedí. A to mám jiné filmy od Gilliama rád.
Tenkrát v Americe (1984)
Dle hodnoceni většiny jsem čekal přelomové dílo, ale ja ho v tom nějak neviděl. Možná za čas až budu mít 4 hodiny volna nazbyt, to zkusim ještě jednou. Prozatim zůstává za Tenkrát na západě hodně daleko.
S tebou mě baví svět (1982)
Nejpřeceňovanější česká komedie. A komedie 100letí ani omylem.
Za humny je drak (1982)
Jako hodně filmů (pohádek) z mého dětství hodnotím hlavě tak, jak se mi to líbilo v dětství. A toto byla milá a vtipná pohádka. A trikové provedení draka na svou dobu a dětskou optikou jsem neřešil a líbil se mi.
Jen ho nechte, ať se bojí (1977)
Ty písničky jsou naprosto příšerný. Jinak film nuda a sem tam mírné pousmání.