Poslední recenze (20)
Kupředu levá, kupředu pravá (2006)
Chvilema jsem se smal, chvilema i bal...
Mladé víno (1986)
Ano je to budovatelska komedie o vaznych vecech, ale pokud se na to budete divat s nadhledem da se u toho obcas slusne zasmat. Ty tri hvezdicky musim dat uz za ty skvostne bile a ciste kraviny. Ale vazne. Jednak v tomhle filmu hraje spousta vybornych ceskych hercu a pak neni to zas az takova komunisticka slatanina jak jsem si myslel. Z Mladeho vina muzete mit i pocit hrejive ceske komedie :)
Kmotr III (1990)
Mozna, ze by si film zaslouzil vic nez tri hvezdicky, ale jelikoz jsem bezprostredne pred nim videl jednicku a dvojku, nemuzu jinak. Treti dil je pro me bohuzel sklamanim. Uz prilis mi pripomina amerecky standard akcniho filmu. Zapletky uz nejsou zdaleka tak komplikovane a dumyslne jako v absolutne nejlepsi jednicke. Divakovi je tu uz prilis hodne napovidano, snad aby nemel problemi se orientovat. Tak hodni tvurci, na divaky, v predchozich dilech nebyli, ale myslim si, ze prave to na skodu nebylo. Cekal jsem mnohem, mnohem vic. Tento "snad" posledni dil uz snad ani nemel vzniknout a nebo se alespon nemusel hlasit k predeslym dvoum povedenym "vazenym gangsterkam". Tohle je pro mne opravdu bezny, americky, akcni film s dobrymi herci, ale chvilemi trapnym dejem. Zlata Sicilie :(