Recenze (336)
Soudce Alexandr (2017) (pořad)
Já nikdy, nikdy nic tak low kvality neviděl...už kvůli tomu to za to stojí. Ja nevím, třeba ta Jolanda nebo Horst Fuchs je prostě přiznanej shit, ale tohle to asi fakt myslí vážně...je to skvělé, perverzní. Ty 4% jsou přepálené, jedná se o čistokrevný odpad.
Tělo bez duše (1996)
Teplouši jsou prasata!
Chlapci a chlapi (1988) (seriál)
Bavilo mě to, ale jen proto, ze tam jsou všichni kriplové, jen nevím, kdo nejvíc. Asi ten Slovák nebo Zounar, Javorský to zachránil v posledním díle, když začal zkoušet sám šikanovat bažanty, ale taky samozřejmě kripl. Hrozný. Dobytek nejvíc zabil v komentáři, líp to ani napsat nejde.
Sin City: Ženská, pro kterou bych vraždil (2014)
...jako na tohle? čekat skoro 10 let..?
Holocaust - Odhalené koncentrační tábory (2006)
Hodně zevrubně pojato. Tak silné téma nejde napasovat do hodiny a jeden tábor vzít v pěti minutách. Ale chápu účel tohoto dokumentu a určitě má svoje místo. Taky bych to klidně pouštěl dětem ve volnějších školních hodinách.
Temný úsvit (2006)
Naprosto skvělý film o útěku ze zajetí a naprosto skvělý Bale. Jeden, z těch filmů, co se vryjí do paměti.
Kameňák 3 (2005)
Tak tady jsem náhodou viděl asi třetinu. Troška je fakt umrdanec a všichni, co se tu nachomejtli by měli dostat doživotní ban. Mimo Lipskýho, ten už měl být dead.
Tintinova dobrodružství (2011)
Pro mě velké překvapení. Čekal jsem hrůzu, ale teď se divím tak "nízkému" hodnocení. Několikrát jsem chytil kousek, viděl trailery, ale něčím mi to strašně vadilo. Ale je to dobrý, zasloužených 80%
Králičí nora (2010)
Jestli někdy pohřbím čtyrletého syna, tak přidám hvězdu.
Trust (2010)
#Je suis Charlie. Holky U15 vzkazy do pošty pls.