Recenze (2 994)
Domino (2005)
Film není vhodný pro děti, mladistvé a epileptiky. Balancuje na hranici toho, co je schopno oko ještě zaznamenat, ale nedokázal jsem to shlédnout na jeden zátah, protože je to zběsilé, ale o to více originálně natočené. Tony Scott byl ďábel.
Do nitra Planety opic (1970)
O velký kus horší pokračování, které ztrácí dech i skrze to, že se nakonec Heston ukáže.
Doom (2005)
Co to má s Doomem společného? Posledních pět minut! Jinak je to tuctová scifi.
Doom: Annihilation (2019)
Nemám s tim moc problém. Úplně nesdílím názor většiny kritiků. Vlastne mi to neprislo o moc horší než verze 2004, ovšem absence útoku z vlastniho pohledu chybí, coz mě mrzí.
Doom Patrol - Season 3 (2021) (série)
Za mě nejslabší série. Timothy Dalton je tu jen chvilku a půlka dílů se odehrává v různých psychedelických povědomí. Nemám rád, když jde o to, že se něco odehrává a pak zjistíte, že to byl jen sen/myšlenka/mánie či cokoli podobného. A nová postava mi fakt neseděla (asi i proto, že mi bylo jasný, že ji budu vídat i v dalších sériích).
Dopisy pro Julii (2010)
Takovej roadmovie s hvězdou nové generace - Amandou Seyfried.
Do Říma s láskou (2012)
Asi nejvíc mě pobavil příběh Roberta Benigniho, a samozřejmě Woodyho. Z toho lítala originalita a vtip na všechny strany. Tenhle film "zkrátka předběhl svou dobu." :-D
Dotek anděla (1994) (seriál)
Mamka na to koukala, ale mě to naprosto neba :-D
Do útoku (1987)
Neodmyslitelně spjaté se simultárním dabingem osmdesátých let. Nejde jinak, Sly je super
Dovolená po francouzsku (1978)
Sled rádobyvtipných gagů bez dějového oblouku. Možná jedna z nejhorších francouzských komedií, jaké jsem viděl.