Recenze (554)
Pán prstenů: Návrat krále (2003)
"DEEEEEEATH!"
Legion (2017) (seriál)
Konečně. Něco. Negenerickýho.
Smrtihlav (2017)
Prostší, ale komplexnější než Anthropoid. A trochu míň to v člověku budí dojem, že celý film je jen záminka pro finální prasopalbu.
Wonder Woman (2017)
novoten to řek...
Vetřelec: Covenant (2017)
Scott promarňuje miliony na schizmatickou polovykrádačku sebe sama. Fajn témata spojuje dost nefajnovým způsobem, a ďábelský ideový výtrysk tak trčí kdesi uprostřed mezi nablblou první polovinou a nudnou druhou. Přitom to všechno vypadá božsky a Fassbender i přes okoukanost v dvojitém balení válí, ale bez řádných xenomorfích hrátek to není ono. Ty jsou pekelně nenápadité, a ne na úkor filosofické omáčky, je to prostě a jednoduše špatně odvedená práce. A to CGI strašně bolí... Aspoň, že trio Fassbender, Waterson a McBride "lidsky" funguje. Možná, že když bude další díl zas o ždibec lepší a další zas o ždibec, dostane se Ridley do deseti let zas do kvalitativní výše prvního Vetřelce, aby mohl řádně navázat...
Ztracené město Z (2016)
Maják poctivého filmařského řemesla. Fascinující odtažitost a důraz na autenticitu. Film, jakých dnes v Hollywoodu moc nevzniká.
Špína (2017)
Zbytečně nadsazené a absurdní, s důrazem na obrazovou depku bez větší podpory scénáře.
Raw (2016)
Po většinu času velmi funkční filmový exkurz do prožívání interiorizační krize. Výsostně francouzský naturalismus oslňuje formou, která perfektně plní svůj účel, aneb „škoda hnusu, který padne vedle.“
Kubo a kouzelný meč (2016)
Skvělý. Laika scores again!
Muzzikanti (2017)
TY VOLE...