Recenze (100)
Dead Again in Tombstone (2017)
Mysteriózno-zombi-hororový-western, pokračovanie predchádzajúceho dielu je vcelku dobrý, neurazí, síce tiež úplne nenadchne. Osobne sa mi páčia scenérie kde sa film natáčal, pochmúrne počasie, a tá mystická atmosféra okolo toho. Ako Dannyho fanúšik som spokojný :-)
Školka pro seniory (2019)
Pohodová komédia na večerné posedenie :-)) Ako fanúšik Dannyho Treja som sa na film tešil a vychutnal som si ho. Danny síce má skôr drsné role tvrdých mužov, ale aj tento kúsok mu celkom sadol. Hodnotím 4 **** :-)
X-Men: Dark Phoenix (2019)
Načo zbytočne veľa písať o x-menoch, každý kto ich pozná a videl predchádzajúce diely, tak ho tento až tak neprekvapí. Jednoduchšie, kratšie, akčnejšie, temnejšie - mne sa Dark Phenix páčil.
Kořist (2019)
Nechápem niektoré podnízke hodnotenia či komentáre, veď tento film je robený hlavne ako "oddychovka" od našeho jednotvárneho života. Oceňujem taktiež kombináciu katastrofickeho žánru s hororom. Netreba tu vôbec rozmýšľať nad dejom, keďže je jednoduchý a priamočiari. Minimum postáv, pár ich padne za svačinu pre aligátorov, čiže pre mňa skvelý, oddychový, nature-horor s adekvátnou dĺžkou a hlavne žiadnou "sladotou"! Brutálny nárez jak má byť a to ja rád. Ja si myslím, že netreba hľadať na všetkom chyby a chybičky, nikto není dokonalý, a filmoví tvorcovia sú tiež len ľudia. Ja si idem film vychutnať do kina a nie sa hrať na filmového kritika a hľadať nedokonalosti. Samozrejme záleží aj na žánri, každý má rád niečo iné. Aja mňa milo prekvapil, pre mňa jeden z jeho najlepších filmov s top pochmúrnym počasím. Som spokojný.
Plán útěku 2 (2018)
No už ma nebaví čítať samé negatívne komentáre, mne sa film páčil, áno nie je to žiadny kino-hit do detailu prešpekulovaný a pod. -súhlasím, ale ak sa pri filme človek baví a odreaguje sa tak to je fajn. Pre mňa bolo akcie dosť (a tak detailne som sa na tie výbuchy neviazal). Aspoň tam nebolo žiadna sladota a romantické výlevy ale zato temné väzenie a atmosféra a zmeny farby obrazu boli vpohode. Stallone je plnohodnotná hlavná postava a áno aj Huang je hlavnou postavou a Bautista vedľajšou ale čo chcete ak je film pol na pol USA - Čína, tak aj čiňania chcú tam mať v hlavnej role svojho herca, no čo už, jasné že ak by bol Stallone ten najhlavnejší hrdina filmu bol by som radšej. Od tohoto režiséra som taktiež videl horor (slasher) -Silent Night a takisto sa mi páčil. Asi je to celé o tom jak to komu sadne.
Neznámá (2006)
Krátko a stručne: Vynikajúci skvost a klenot, prvotriedneho umeleckého dojmu so skvelým Enniom Morriconem.
Los ojos de Julia (2010)
Vynikájúce, štýlové španielske giallo, s perfektnou zápletkou, očarujúcim a tajomným dejom, neznámym mysterióznym vrahom. Detailné a precízne zábery v kontraste z pochmurným počasím a hudbou. Určite medzi naj top gialla !!!
Blackaria (2010)
Zaujímavé snové giallo, s podmanivou atmosférou, dobrou hudbou, početným množstvom gore aj erotiky. Stojí za pozornosť!
Mio nome è Shanghai Joe, Il (1972)
Spaghetti western typu "sanghaja" je vcelku pôsobivý. Čínsky tulák prichádza do ameriky za prácou a samozrejme prídu aj problémy s banditmi, ktoré rieši Joe po svojom. Tento "špageťák" sa vyznačuje tiež brutálnymi - krvavými scénami rôzneho druhu, čím je snímok vcelku unikátny a štýlový. Hudba od Bruna Nicolaia je vynikajúca a dodáva správny "šprnc" na atmosfére. Vynikájúce!
Rocky Balboa (2006)
Vynikájúca nostalgia, ktorá sa dá zrovnať rovnako s prvým dielom, ba pre mňa kvôli návratu dokonca aj lepšia. Citový príbeh, silný, výborná - nezabudnuteľná hudba Billa Contiho. Úžasné!!!