Oblíbené seriály (10)
Black Books (2000)
Dokonale vyvážená trojka hlavních hrdinů. Totiž každý má v sobě kousek každého z nich. Nezklamal mne žádný díl, Všechny jsou plné velmi vtipného humoru. A to mám prostě rád.
Simpsonovi (1989)
Červený trpaslík (1988)
Hodně vtipný seriál. Na jehož základě jsem pořídil i knihy. Ty jsou možná ještě lepší. Seriál určitě nestojí na filmařském umění, ale pouze na vtipnosti dialogů a situací.
Česká soda (1993)
Je to druh humoru, který mám opravdu rád. Jsem rád, že pro tvůrce není opravdu nic tabu.
Šumná města (1995)
Bez patosu, věcně a hlavně odborně podána zpráva o architektuře začátku mimulého století. Díky tomuto cyklu jsme se začal dívat na architekturu jinak. Strhli mne a já teď chdím po městech a vidim hnus a úpoznávám drahokami. Jediné co by se dalo vytknout je délke, ta by hohla být delší. Na druhou stranu musím ocenit originálnost každého dílu (vozíka, převleky).