Recenze (303)
Druhá strana mince (2009)
Spíše tragedie než komedie. Další film, po mělkém hrobu, kde řeší kam s mrtvolou. člověka nakonec zamrazí, když syn hlavní hrdinky si myslí, že jeho otec byl hrdina a zatím ...
Ecce homo Homolka (1969)
Miluji tyhle filmy, kde se jedná spíše o improvizaci než nějaké vykonstruované umění. Jakoby režisér vlezl do obyčejné rodiny se všemi jejími nešvary.
Erasmus a spol. (2002)
Barcelonu miluju a mám dojem, že se příběh ani jinde odehrát nemohl. No vlastně příběhu ve filmu moc není. Ale je to vlastně dobře, studentský život by měl být je sled událostí bez jakéhokoliv směřování. Nicméně vznikl průměrný film, který nemůže filmového fanouška urazit.
Eso (1994) (pořad)
Nechápu proč moderátoři tohoto pořadu musí vypadat jako by měli ADHD. Jsem docel arád, že nejsem mladej a tohle mne nemůže ovlivnit.
Evangelium sv. Matouše (1964)
Proč už se netočí takové filmy? Škoda. Velmi jednoduše natočený film, bez zbytečných odboček a kudrlinek. Přesto velmi efektní. To je to filmové umění umět udělat z obyčejných obrázků celek, který funguje a strhne diváka.
Experiment (2001)
Kdyby byl jiný konec, tak to bylo i na 5 hvězd. Takhle to pro mne nijak neskončilo a tak musím ubrat i hvězdy. Skutečným experimentem to bylo jen inspirováno. A hlavní myšlenka se tam úplně ztratila.
Fádní odpoledne (1964)
Krásná postava vrchního, který nadává na mladý. jinak škoda že to nebylo v perličkách
Fahrenheit 9/11 (2004)
Jako dokument to moc neberu. Mám pocit jakési manipulace a toho, že režisér obrázky poskládal tak, aby vytvořili požadovaný celek a ne objektivní celek. Nicméně jednotlivé scény jsou ve filmu zajímavé a proto mu dávám 4 hvězdy.
Faunův labyrint (2006)
Výborné vyzuální dílo. A příšerky, nebo jak jim říkat, jsou dobře vymyšlený. přesh mezi snem a realitou je dobře udělaný.
Fimfárum 2 (2006)
No nejvíc mi asi uvíznou hrbáči. To bylo asi nejlíp zpracované. Jinak je to důstojné pokračování jedničky.