Recenze (417)
Poslední samuraj (2003)
Poslední samuraj patří bezpochyby ke špičce... Netřeba komentovat výkon Toma Cruise, či ostatních hl. postav - hodnocení mluví samo za sebe. Co mi ale nikdy nezevšední jsou kraje N. Zélandu. Ta krása se snad nedá ani popsat a ve spojení s hudbou velice nadaného Hanse Zimmera jde o naprosto dokonalý zážitek, při kterém mi nabíhá husí kůže - 100%.
Černý jestřáb sestřelen (2001)
Pro mě to vždy byl a bude ten nejlepší, nejintenzivnější válečný zážitek. Nevím, zda je to režií Ridley-ho Scotta, obsazením, nebo naprosto dokonalým hudebním doprovodem. Každopádně tento film i jeho soundtrack si už nějaký ten rok pouštím dokola a dokola - 100%.
Telefonní budka (2002)
Moooc dobře si pamatuji, jak jsem stál před programem kina a váhal, zda-li mi telefonní budka stojí za tu cestu do kina, protože jsem zaslechl od známého, že se opravdu 95 % filmu odehrává v budce. Nakonec jsem nešel, ale po zhlédnutí DVD doma jsem litoval. Výborný thriller doslova nabitý emocemi postavou Colina Farrella, který to zahrál opravdu excelentně.
Skála (1996)
Co mají Bad Boys a The Rock společného ? Tohle Bay prostě umí ! 100%.
Poslední skaut (1991)
Asi hlavní důvod, proč mám Tonyho v TOPce... Nesmrtelnej film ! -100%.
Terminátor 2: Den zúčtování (1991)
Nejpovedenější díl Terminátora, kterej znám slovo od slova - 100%.
Pelíšky (1999)
...kde soudruzi z NDR udělali chybu :)) 100%.