Recenze (160)
Koupili jsme ZOO (2011)
5 hvězd? Proč ne ... :)) ...
Sinister (2012)
Všeobecně horory nemusím, ale musím uznat, že tento snímek má neskutečnou atmosféru, jež pohltí a nepustí. Home-video funguje neskutečně (kam se se*e parodie všech parodií na horory jménem "Paranormal Activity 1-4") a působivě. Palce nahoru!
Casino Royale (2006)
Pána jménem 007 jsem nikdy nemusel, prakticky jsem ho i místy nesnášel. Ovšem tento restartující (resp. vysvětlující jeho počátek) snímek je laskomina a 007 styl pana Bournea sedí grandiózně!
Shake Hands with the Devil (2007)
Ráj na zemi = peklo na zemi! Snímek, jež s člověkem zacloumá a během něhož nepocítí nic jiného než bezmoc.
Looper: Nájemný zabiják (2012)
Vychutnávám si snímky, které z minimalismu dokáží vytěžit naprostý maximalismus - Looper je zářným příkladem! Výborně napsané a zrežirované - šmrnc tomu všemu dodávají perfektní herecké výroky - především pak toho nejmladšího účastníka. Bruce je ve formě a je jen škoda, že se nejspíš nedočkáme podobného řešení (závěrečná čistka) i v Die Hard 5 - John McClane by si jí zasloužil.
Expendables: Postradatelní 2 (2012)
Co jsem očekával v rámci prvního dílu se mi dnes dostalo po tunách. Fanouškovsky neobjektivních a jednoznačných pět hvězd! Ten desetiletý kluk uvnitř mě zkrátka nemůže dát méně.
Temný rytíř povstal (2012)
Po shlédnutí ve mě panuje zklamání a rozčarování, ale v dobrém slova smyslu! Christophera Nolana mám velmi v oblibě a jeho díla, jako jsou "Memento", "Dokonalý trik", "Temný rytíř" a "Počátek" řadím ve filmovém žebříčku hodně vysoko -> ovšem zde ho dohnala jeho určitá dokonalost, resp. neomylnost - vyloženě nezklamal, ale poprvé absolutně neohromil. Navíc zvraty typu "Luku jsem Tvůj otec!" k režisérovi tohoto formátu zkrátka nepatří. "Temný rytíř povstal" představuje důstojné zakončení trilogie, avšak oproti vybroušenému diamantu jménem "Temný rytíř" je to krok zpět! Horší 4*.
Prci, prci, prcičky: Školní sraz (2012)
Nostalgie jako prase! Upřímně říkám, že kdybych byl objektivní tak to jsou 3*, ale objektivní být nemohu -> proto budu těžce subjektvní a jak by řekl Stifler: "Fuck It, Fuckers!" -> lípnu 4* a ty si obhájím!
Sněhurka a lovec (2012)
Snímek stojí především na: charismatu Chrise Hemswortha, geniální Charlize Theron, vypiplaném vizuálu, fantasy pojetí, odkazu na legendární scénu z Nekonečného příběhu a ústřední filmové písni.
Avengers (2012)
Comicsová laskomina! ... aneb příběh o tom, jak by si měl Michael Bay vzít tužku, blok, diktafon a zajít za Jossem Whedonem pro pár rad, jak natočit akční blockbuster bez infantilních momentů a sebestředných trade-marků! Mise splněna - týmovka šlape na 100%, doprovázená monumentální akcí, demoličním Hulkem (kam se hrabou Ti před ním a většina robůtků od M.B.), silnými momenty, polidštěním postav, mohutnou dávkou kvalitně trefného humoru a zejména pak od roku 2007, kdy do kin vstoupili první Transformers (a jednoznačně nejlepší!), jde konečně o pořádný jarní blockbuster v tom nejlepším slova smyslu, nad jehož stupiditou by člověk nemusel kroutit hlavou! Marvel ví, co dělá a dělá to velmi dobře - jen tak dál a věřím, že dvojkou si to nepokazí! ... P.S.: "Hulk smash!" ...