Recenze (237)
Potomci lidí (2006)
Pomerne zajimavy film s nekolika vybornymi napady, ale na druhou stranu mam porad pocit, ze: Neco mi na nem nesedi.. 70% :)
Sesterstvo putovních kalhot (2005)
Az na nekdy prehnane moralizovani vcelku slusnej kousek..
Clerks 2: Muži za pultem (2006)
Wohoooo. Vyborna jizda.. DIky Kevine.. :P Tesil sem se jak malej jarda a kdyz sem videl, tak sem v zadnem pripade nebyl zklamany.. A jako Pan prstenu ve dvou minutach: NIIIICEEEEE Randalle.. :DDD Jo a P.S. Rosarka je naprosto k sezrani.. :P
Renesance (2006)
Vynikajici po audiovizualni strance pribeh slabsi.. srovnani se Sin City je imo dost mimo..
Legenda o Mulan (1998)
Me to moc nebavilo. Mozna je pravda, ze je to na disneyho drsnarna, ale ja proste pri sledovani podobneho filmu vzdy srovnavam s bozskym Miyazakim a to takovehle filmy nemohou ustat..
Hra na schovávanou (2005)
Jj souhlasim s pritomnymi: skoda konce..
Let číslo 93 (2006)
WOW. Neuveritelne pusobive. zacatek a prostredek filmu vynikajici, avsak co se odehrava na platne v poslednich minutach filmu je naprosta bomba (co se filmoveho remesla tyka)...
Piano (1993)
Chtel sem dat 4*, samotny film na 5 nejni, ale po poslechnuti soundtracku nemohu jinak..
Fantastická čtyřka (2005)
Je to smesny ackoliv by to nemelo.. Ale ja se proste bavil (nehlede na zamery tvurcu) a proto tohle hodnoceni...
Spider-Man (2002)
Muj oblibeny comicsovy hrdina, takze vlastne ani nemuzu jinak. na druhou stranu se jedna o velice dobre remeslne (a v tomto pripade to neberte jako urazku) zvladnuty kousek..