Recenze (117)
Tak snad abyste šli s Tomem Robinsonem (2019) (seriál)
Nic takového jen tak nenajdete. Génius.
Miluj souseda svého (2014)
Bill Murray hraje celý život jednu postavu, tak konečně došel do věku, kdy se mu ta znuděnost/nasranost dá věřit
Sázka na nejistotu (2015)
Na tak komplexní téma, v kterém se vlastně nikdo nevyzná (ano, hypotéky máme všichni, ale komu co platíme vlastně nevíme, ale to nevadí - hlavně, že nám ji dali) to je zpracováno přehledně a zábavně - navíc tak hraje Steve Carell a když někde hraje Steve Carell, nemůže to být úplná blbost (tedy až na výjimky, v kterých hraje Steve Carell a jsou úplná blbost). Asi se u toho i zasmějete, ale legrace to určitě není - přimlouval bych se, aby dvojka nemusela vzniknout
Most špiónů (2015)
čert vem, že se to vleče a je to předvídatelné (život je taky), ale už kvůli konci je hrozně dobře, že někdo takové filmy pořád točí. Lidstvo je v kuse hrozná sebranka, ale vyzdvihnout na chvilku, že i v tom marasmu je někde ukryté dobro a ukázat na něj - díky za to
Spotlight (2015)
nehodnotím závažnost tématu, nicméně film chvílemi povážlivě ztrácel tempo - Hulk sad
Tucker & Dale vs. Zlo (2010)
typický příklad toho, jak je důležité spolu mluvit, než někomu rozseknete hlavu sekyrou - mistakes, mistakes, mistakes
Legendy zločinu (2015)
velice stylová nuda
Ant-Man (2015)
Jsem si celkem jistej, že v oxfordskem slovníku naučném je u hesla "lame superhero" napsáno "Ant-Man"
V srdci moře (2015)
Hodnotit mi nepřísluší, nedokoukal jsem. Samo za sebe mluví to, že jsem si šel raději koupit knížku
Star Wars: Síla se probouzí (2015)
některé věci co píšu jsou asi spoiler Jako už tolikrát jsem se snažil, abych byl ze SW úplně na větvi, ale jako pokaždé jsem se jenom jakž takž bavil a někdy ani to ne. Líbilo se mi, že se v tomhle díle ze Star Trooperů konečně stali lidské bytosti a že když někoho trefíte laserem, tak mu teče krev, líbily se mi nové postavy a nostalgie fungovala báječně (minimálně u 6 scén jsem myslel na všechny ty oddané nerdy a jak si museli cvrknout do kalhot) - ale jako, zase nějaká hvězda smrti? To opravdu nezvládnou dva díly, kde by na konci jednoho nějakou zničili a na začátku dalšího nebyla jiná? Zase nějaké majestátní zlo? Vždyť na konci epizody VI bylo impérium poraženo, ne? Zase všechno v rodině? Nešlo by to bez toho? - podle mě je rozdíl v úctě k odkazu a nedostatečné scenáristické invenci